حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » ۱۲۲ میلیارد تومان تسهیلات جبران خسارت کرونا در زنجان پرداخت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سال گذشته نزدیک ۱۲۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی برای جبران خسارت کرونا به کسب و کارهای مختلف در این استان پرداخت شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمدرضا یوسفی افزود: پرداخت این میزان تسهیلات موجب صیانت از ۱۱ هزار و ۱۴۴ فرصت شغلی در استان شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، برابر تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، از سال ۹۹ تسهیلات بانکی برای رفع مشکل فعالیت ها و کسب و کارهای آسیب دیده از این بیماری در ۱۴ رسته فعالیت با نرخ سود بانکی ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: اعتبار ابلاغی به این استان از محل این تسهیلات مبلغ ۲۳۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است که از ابتدای اجرای این طرح تاکنون نزدیک ۱۲۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا پرداخت شده است.

یوسفی با بیان اینکه تسهیلات کرونایی از طریق ۱۲ بانک عامل در سطح استان پرداخت می شود، گفت: همه صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که رسته فعالیت آنان با یکی از رسته های تعیین شده مطابقت داشته باشد، می توانند از طریق سامانه کارا درخواست خود را ثبت کنند.

وی به اقدامات و تمهیدات انجام شده جهت مواجهه با آثار ناشی از کرونا در اشتغال و کسب و کارها اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش مهلت در فرآیند انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه صاحبان حرفه‌ها و مشاغل آزاد، امهال سهم کارفرما برای کارگاه‌های مشمول بیمه تامین اجتماعی و در نظر گرفتن غرامت دستمزد ایام بیماری برای مبتلایان به کرونا از جمله این تمهیدات است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.