حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.


» » » » عمده تخلف‌های صنفی زنجان مربوط به کالاهای اساسی است

از آغاز تغییر قیمت بنزین تا کنون بالغ بر پنج هزار و ۶۱۱ واحد صنفی و اقتصادی استان زنجان مورد بازرسی قرار گرفته و ۵۷۸ پرونده تخلف به ارزش بالغ بر ۲۷۴ میلیارد ریال، شناسایی شده که عمده این تخلف‌ها مربوط به کالاهای اساسی از جمله برنج، قند و چای است.

...

کاوش نیوز: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: طی این مدت، ۱۱۲ مورد نیز گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی و با حضور نمایندگان فرمانداری‌ها و نیروی انتظامی در سطح این استان انجام شده است.

اسماعیل مسلمی با اشاره به دریافت ۴۰۸ مورد شکایت مردمی، اظهار داشت: ۲۳۵ مورد تلفنی، ۱۲۳ مورد حضوری، ۱۳ مورد کتبی و ۳۷ مورد نیز از سامانه اینترنتی دریافت شده است.

وی با بیان اینکه ۳۹۸ مورد از شکایت‌ها قابل پیگیری بوده، خاطرنشان کرد: ۱۱۰ مورد ضمن تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شده، ۱۲ مورد منجر به رضایت شاکی و در بقیه موارد نیز تخلفی مشاهده نشد.

مسلمی گفت: بیشترین افزایش قیمت طی این مدت با ۲۳۳.۳ درصد مربوط به گوجه‌فرنگی است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: عدس با ۴۱.۲ ، پیاز با ۳۳.۳ ، لپه با ۲۰ ، سیب‌زمینی با ۸.۱ و خرما مضافتی با پنج درصد افزایش قیمت در رتبه‌های بعدی قرار دارند و در بقیه موارد نیز افزایشی مشاهده نشده است.

مسلمی خاطرنشان کرد: گوشت گوسفند پنج درصد و مرغ تازه نیز ۰.۴ درصد کاهش قیمت داشته و قیمت گوشت گوساله و تخم مرغ نیز ثابت مانده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.