حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » ورود بی‌رویه خودروها به تهران بار ترافیکی را زیاد کرده است

 ورود بی‌رویه خودروها به تهران بار ترافیکی را زیاد کرده استمعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران اعلام کرد: ورود بی‌رویه خودروها به این استان باعث ایجاد بار ترافیکی زیادی شده و آلودگی هوا را افزایش داده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: عبدالرضا چراغعلی در جلسه بررسی مشکلات ترافیکی این استان اظهار داشت: با توجه به شرایط و بررسی هایی که از تمامی شاخص ها در حوزه مهندسی، شهرسازی و ترافیکی در تهران انجام شده است، این شهر دیگر ظرفیت ندارد.

وی افزود: همچنان سیل مهاجرت از دیگر شهرها به تهران را شاهد هستیم و آمارها نشان می دهد که این افزایش در ۲ سال اخیر خیلی بیشتر شده است و باید مکان یابی های جدیدی را انجام دهیم.

چراغعلی با بیان اینکه تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد، گفت: همچنان ورود مهاجران جدید به تهران ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: به علاوه دستگاه ها و ادارات باید نسبت به بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل خود برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

چراغعلی گفت: برخی از سازمان ها و ادارات در گذشته سرویس حمل و نقل عمومی برای کارکنان خود داشتند که به علت فرسوده شدن این خودروها دیگر از آنها استفاده نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان نیز تلاش کرده تا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، ادامه داد: سفرها به مرکز استان افزایش پیدا کرده این در حالی است که در گذشته از شرق و غرب استان این همه میزان ورودی ها وجود نداشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران برگشت به ساعت ترافیکی قبل را از ستاد کرونا در تهران خواستار شد و گفت: از شهرداری نیز می خواهیم تا تمهیدات لازم را در این زمینه فراهم کند، ضمن اینکه ساماندهی پارک های حاشیه ای نیز در دستور کار قرار گیرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.