حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » اعضای شورای اسلامی استان تهران با آرمان امام راحل تجدید میثاق کردند

اعضای شورای اسلامی استان تهران امروز (چهارشنبه) در آستانه آغاز ایام الله دهه فجر با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: این آیین معنوی با حضور الهام فخاری رییس شورای اسلامی استان تهران، حسن خلیل آبادی رییس شورای شهرستان ری و عضو شورای اسلامی تجریش و ری، ناصر عبدی آذر نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها، علیرضا کبیری از اعضای شورای عالی استان، اکبر نصیری عضو شورای اسلامی استان تهران و جمعی از کارکنان این شورا در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

اعضای شورای اسلامی استان تهران ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.

رییس شورای اسلامی استان تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، گفت: امروز در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر توفیق حضور در حرم امام خمینی(ره) را پیدا کرده ایم تا بار دیگر با آرمان های بلند ایشان، شهدا و تمام انقلابیون تجدید بیعتی دوباره داشته باشیم.

الهام فخاری با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) یک شخصیت جهانی بود توانست یکی از حرکت ها و خیزش های بزرگ مردمی را علیه استبداد و استعمار رهبری کند، اظهار داشت: ایشان یک شخصیت بی نظیر و نایاب در جهان است.

در ادامه رییس شورای اسلامی شهرستان ری با بیات اینکه یکی از بزرگترین انقلاب های جهان توسط امام راحل رهبری شده است، افزود: امام خمینی(ره) با شخصیتی علمی، مذهبی، دینی و ضد استعماری توانست طومار ۲ هزار و ۵۰۰ ساله حکومت شاهنشاهی و استبدادی را در ایران درهم بپیچد.

حسن خلیل آبادی تاکید کرد: اعضای اسلامی استان تهران امروز در این مکان مقدس گردهم آمده اند تا بار دیگر بر ادامه راه بنیانگذار کبیر انقلاب تاکید کنند.

در ادامه ناصر عبدی آذر نماینده استان تهران در شورای عالی استان ها نیز در توصیف حضرت امام خمینی(ره) بیان داشت: ایشان با شخصیت سیاسی، انقلابی و مذهبی خود توانستند یکی از ماندگارترین و اثرگذارترین انقلاب ها منطقه را پایه گذار کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.