حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » افزایش غبار و آلاینده‌های جوی در استان تهران انتظار می‌رود

اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه به خصوص در روز چهارشنبه افزایش غبار و آلاینده‌های جوی به ویژه در مناطق پرتردد شهری انتظار می‌رود.

...

کاوش نیوز: به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز آسمان استان نیمه ابری همراه با غبار محلی و در پاره‌ای نقاط گاهی با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای پنجشنبه و جمعه با عبور موجی نسبتا ضعیف از تراز میانی جو و کاهش پایداری جوی، روند کاهش آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

در بعضی ساعات افزایش ابرناکی و وزش باد و احتمال بارش پراکنده خواهیم داشت.

همچنین از فردا تا پایان هفته روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

کاهش کیفیت هوا تا حد هشدار برای تمام گروه‌ها و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در بخش‌های صنعتی و پرجمعیت در نواحی پرجمعیت، مناطق صنعتی و پرتردد شهر تهران و شهرهای همجوار از مخاطرات این شرایط عنوان شده است.

اداره کل هواشناسی استان تهران توصیه کرد که از انجام هر گونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود، خودداری شود.

همچنین خودداری از خروج غیرضروری از منزل و تردد بی‌مورد در معابر شهری به ویژه برای کودکان، افراد مسن و بیماران قلبی و تنفسی و خودداری از انجام فعالیت‌ طولانی یا سنگین خارج از منزل برای سایر افراد از دیگر توصیه‌های این اداره کل است.

 بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، ‌پنجشنبه و ‌جمعه به ترتیب (۹ و ۲)، (۱۱ و ۲)، (۱۲ و ۴)، ( ۱۲ و ۵) و ( ۱۴ و۶ ) درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.