حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » » » پیکر شهید مدافع حرم در دماوند به خاک سپرده شد

پیکر مطهر شهید «غلام رسولی» از شهدای مدافع حرم طی آیینی در روستای آیینه ورزان از توابع شهرستان دماوند تشییع و به خاک سپرده شد.

...

کاوش نیوز: در این مراسم که مسئولان، خانواده های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و جمعی از اتباع افغانستانی مقیم این شهرستان حضور داشتند، پیکر مطهر شهید مدافع حرم شهرستان از محل امامزاده عبدالله روستای آیینه ورزان به سوی گلزار شهدای این روستا تشییع و به خاک سپرده شد.

براساس این گزارش شهید رسولی از اتباع افغانستانی و رزمندگان لشکر فاطمیون بود که در مبارزه با تروریست های تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

قاسم ملیحی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم گفت: بصیرت شهید رسولی با وجود سن کم، مثال زدنی است و این شهید بزرگوار در راه دفاع از حق و حقیقت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی ادامه داد: این شهید والا مقام متولد 21 خرداد ماه 68 بوده و در تاریخ 16 اردیبهشت ماه 95 به درجه شهادت رسید بود که طی این سه سال مفقودالاثر بوده و امروز تشییع و به خاک سپرده شد.

ملیحی با اشاره به اینکه شهرستان دماوند تاکنون میزبان 32 شهید مدافع حرم بوده است که در مناطقی همچون دماوند، آبسرد، کیلان و آیینه ورزان دفن می باشند، گفت: حضور جوانان و نوجوانان در دفاع از حرم اهل بیت (ع) نشان از توسعه و ترویج ارزش های اسلامی در بین آحاد جامعه است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.