حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » میانگین پوشش واکسیناسیون سیستان و بلوچستان ۷۶ درصد است

میانگین پوشش واکسیناسیون سیستان و بلوچستان ۷۶ درصد استاستاندار سیستان و بلوچستان گفت: میانگین پوشش واکسیناسیون کشور ۸۶ درصد و در سیستان و بلوچستان ۱۰ درصد کمتر یعنی ۷۶ درصد است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: حسین مدرس خیابانی در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با بیان اینکه میانگین پوشش واکسیناسیون کشور ۸۶ درصد و در سیستان و بلوچستان ۱۰ درصد کمتر یعنی ۷۶ درصد است، اظهار داشت: افزایش پوشش واکسیناسیون سایر افراد جامعه با استفاده از روش‌های اطلاع‌رسانی ارشادی و اقناعی ضروری است.

وی با تقدیر از فرماندارانی که بالاترین میزان پوشش واکسیناسیون را در سطح استان سیستان و بلوچستان دارند، افزود: از تجارب موفق این فرمانداران برای تشویق مردم به امر واکسیناسیون استفاده شود.

استاندار سیستان و بلوچستان بر استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی رسانه‌ها پیرامون این موضوع تاکید کرد و گفت: مرجع اعتماد و اتکای مردم به اطلاعات رسمی و صحیح رسانه‌هاست و باید از این ظرفیت به طور ویژه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به احتمال شیوع سویه جدید کرونا، از افرادی که تاکنون واکسن کرونا را نزده‌اند می‌خواهیم برای حفظ سلامتی خود و کاهش شدت این بیماری هرچه سریع‌تر با مراجعه به مراکز واکسیناسیون خود را در برابر این بیماری ایمن کنند.

همچنین اعضای ستاد کرونای استان سیستان و بلوچستان در این جلسه بر کنترل مبادی ورودی مرزها و ممانعت از ورود کارمندان بدون کارت واکسن به داخل ادارات تاکید کردند.

علیرضا شهرکی، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: با اقدامات انجام گرفته هم‌اینک از شهرها استان ۱۹ شهرستان دارای وضعیت آبی ۶ شهرستان زرد و یک شهر هم دارای وضعیت نارنجی است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.