حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : پنهان كننده كار نيك (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است و آشكاركننده كار بد سـرافكنـده است و پنهان كننـده كـار بـد آمـرزيـده است.


» » » » ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان ایرانشهر اهدا شد

۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان ایرانشهر اهدا شدمدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت ایام الله دهه فجر ۶٠ سری جهیزیه به ارزش ٩ میلیارد ریال به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمدعلی تراقویی با بیان این‌که ترویج ازدواج آسان در بین خانواده‌ها می‌تواند جوانان را به امر ازدواج ترغیب کند اظهارداشت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در تأمین جهیزیه نوعروسان و هزینه‌های ازدواج جوانان نیازمند در ازدواج آسان نقش ارزنده‌ای داشته باشند.

وی افزود: از ابتدای اسفند ماه تا کنون ٢۵٠ فقره جهیزیه با مشارکت خیران به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ایرانشهر اهداء شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر تصریح کرد: جهیزیه اهدایی از کالای مرغوب ایرانی شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی تهیه شده است.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر در جهت ترویج و تسهیل سنت حسنه ازدواج و تحکیم و تقویت بنیان خانواده و ازدواج آسان خدمات مشاوره، مباحث دینی و اخلاقی، روش‌های همسرداری به صورت رایگان برای نوعروسان و خانوار تحت پوشش برگزار می‌کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.