حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه می خواهيد به شما بگويند.


» » » » بانوی کارآفرین ایرانشهری زمینه اشتغال ١٢٠ نفر را فراهم کرد

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سمیه ایرندگانی بانوی کارآفرین این شهرستان با تشکیل تعاونی صنایع‌دستی برای ١٢٠ نفر اشتغال ایجاد کرد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: خلیل احمد سلامی اظهار داشت: صنایع‌دستی تولیدی این تعاونی که شامل انواع لباس و شال است در نقاط مختلف کشور عرضه می‌شود.

وی افزود: این بانوی ایرانشهری با همت و تلاش شرکت تعاونی صنایع‌دستی راه‌اندازی کرده تا از این طریق فرصت‌های شغلی مناسبی را در محیط امن و آرام برای زنان و دختران این منطقه فراهم کند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایرانشهر با بیان اینکه در ایرانشهر ١٠۶ شرکت تعاونی فعال بوده که از این تعداد ۴٠ شرکت در بخش صنایع دستی هستند ادامه داد: شرکت‌های تعاونی صنایع دستی  در این شهرستان برای  بیش از ۵٠٠ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در راستای کمک به تعاونی‌ها به ازای هر نفر از اعضای تعاونی مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات از سوی این اداره پرداخت می‌شود تاکید کرد: کسب و کارهای خانگی از نظر ایجاد شغل و نوآوری در عرصه محصول یا خدمات باعث تنوع و دگرگون زیادی در اجتماع و اقتصاد منطقه می‌شوند.

سلامی خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی، فقرزدایی، اشتغال مولد، یکپارچگی اجتماعی، تقویت کارآفرینی و مدیریت، تمرکز بر سرمایه‌گذاری کوچک و تبدیل به سرمایه‌های متوسط و کلان از اهداف مهمی است که در تعاونی‌ها دنبال می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.