حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » ۸۰۰ هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

۸۰۰۸۰۰ هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند هزار دانش‌آموز سیستان و بلوچستان در ۶ هزار و ۸۰۰ مدرسه از امروز همزمان با سراسر کشور و به صورت حضوری و مجازی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ را آغاز کردند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به بخشنامه وزارت آموزش و پرورش و اعلام نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا برای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و اظهار داشت: اصول و پروتکلهای بهداشتی برای دانش‌آموزان در قالب ۱۲ بند این بخشنامه لازم‌الاجرا تشریح و طی آن موارد به صورت مشخص اعلام شده‌است.

حمیدرضا رخشانی افزود: رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، عمل دقیق و کامل به موازین بهداشتی و استفاده از ماسک صورت در محیط مدرسه و کلاسهای درس الزامی است.

وی ادامه داد: زمینه و امکانات لازم برای رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در مدارس سیستان و بلوچستان فراهم شده تا دانش آموزان با خیالی آسوده در فضای آموزشی حاضر شوند.

 مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: البته بستر آموزش مجازی و الکترونیک از طریق شبکه شاد نیز در موازات با آموزش حضوری نیز وجود دارد تا وقفه ای در آموزش دانش آموزان ایجاد نشود.

رخشانی با بیان اینکه بر اساس اعلام اولیه وزارت آموزش و پرورش برای حضور دانش آموزان در مدارس سه حالت پیش بینی شده است گفت: در نقاط وضعیت قرمز حضور دانش آموزان در مدارس ممنوع، در نقاط زرد به صورت زوج و فرد و در وضعیت سفید که شامل مناطق روستایی و کم محصل می شود به صورت حضوری خواهد بود.

مسوول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بر اساس اعلام ستاد استانی کرونا دانش آموزان روستایی استان بدلیل وضعیت سفید روستاها بطور ۱۰۰درصد در مدارس حضور دارند اما شهرهای استان به سبب داشتن وضعیت زرد ۵۰درصد دانش آموزان روزهای فرد و ۵۰ درصد دیگر روزهای زوج حضور در کلاس های درس خواهند داشت.

وی افزود: تمامی مدارس استان ضدعفونی و آماده حضور دانش آموزان شده است و دانش آموزان نیز موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک صورت هستند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.