حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » تزریق بیش از 2 هزار و 200 دز واکسن کرونا در مرکز تجمیعی سپاه نکا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه نکا از تزریق 2 هزار و 298 دز واکسن کرونا به نکایی‌ها در مرکز تجمیعی واکسیناسیون سپاه نکا خبر داد و گفت: این دز از واکسن در بازه زمانی 31 مرداد ماه تا 29 شهریور ماه تزریق شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: علی نجفی در شهرستان نکا اظهار کرد: تلاش برای حفظ سلامت در بین آحاد جامعه از وظایف تک تک ماست و هر کجا که نیاز به حضور سپاه و بسیج در برنامه‌های مختلف باشد نیروهای ما برای کمک به مردم در میدان حاضرند.

وی افزود: با اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در یک مرکز تجمیعی سپاه نکا تلاش داریم با توسعه و افزایش این مراکز، بستری فراهم کنیم تا مردم بتوانند در کمترین زمان در این مراکز تجمیعی برای تزریق واکسن عمومی اقدام کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه نکا با بیان اینکه واکسن برکت، سینوفارم و آسترازنکا از جمله واکسن‌های تزریق شده در شهرستان نکا بود؛ خاطر نشان کرد: واکسن برکت پیشتاز در بین واکسن‌های دیگر است و مردم نکا از برکت استقبال کردند.

نجفی از تزریق ۲ هزار و ۲۹۸ دوز واکسن کرونا به نکایی‌ها در مرکز تجمیعی واکسیناسیون سپاه نکا خبر داد و گفت: این دوز از واکسن در بازه زمانی ۳۱ مرداد ماه تا ۲۹ شهریور ماه تزریق شده است.

وی یادآور شد: از ۲ هزار و ۲۹۸ دوز واکسن کرونا تزریق شده به نکایی‌ها، یک‌هزار و ۲۸۵ دوز واکسن برکت، ۵۵۶ دوز سینوفارم و ۴۵۷ دوز واکسن آسترازنکا بوده است که برکت همچنان پیشتاز است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ناحیه نکا افزود: به منظور کمک به مراکز درمانی و تسهیل‌گری و افزایش رفاه عمومی و همچنین تسریع بخشی در امر واکسیناسیون کرونایی برای کنترل شیوع کووید ۱۹ و ایجاد مصونیت های اجتماعی در ابتلا به این ویروس منحوس ، یک مرکز واکسیناسیون تجمیعی سپاه در نکا راه‌اندازی شد.

نجفی گفت:در حال حاضر یک مرکز تجمیعی جوابگوی مردم است و تلاش داریم که در صورت افزایش درخواست مردم افزایش یافته و از نیروی بسیجی متخصص که آموزش های لازم در امر واکسینه کردن را دیده‌اند برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون واجدین شرایط دریافت واکسن کووید ۱۹بهره مند شویم.

وی همچنین بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی با هدف قطع زنجیره ابتلا به کرونا تاکید و اظهار امیدواری کرد که با گسترش اقداماتی نظیر افزایش پایگاه‌های واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به عنوان کارآمدترین راه جلوگیری از شیوع این بیماری، روند غلبه بر کرونا و رهایی از این ویروس سرعت یابد و شاهد برچیده شدن ویروس کرونا از جامعه باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.