حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » ارسال آثار از ۲۰ استان برای جشنواره ملی «دل گپ»

ارسال آثار از ۲۰ استان برای جشنواره ملی «دل گپ»مسئول جشنواره ملی دل گپ پاسداشت سردار شهید سلیمانی را از جمله اهداف این جشنواره اعلام کرد و گفت: تاکنون ۴۸۰ اثر از ۲۰ استان ارسال شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: حسین زحمتکش گفت: در جشنواره ملی دل گپ به منظور پاسداشت جایگاه سردار رشید و شهید جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی به همت کانون بسیج رسانه شهرستان نکا در دستور کار قرار گرفت، افزود: این جشنواره تلاش دارد تا عرض ارادت مردم را به سردار شهید جهان اسلام به منصه ظهور بگذارد.

وی افزود: مردم ایران اسلامی می‌توانند بدون محدودیت سنی دل گویه های خود را با حاج قاسم سلیمانی در قالب ویدئو های ۱۵ ثانیه‌ای به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال کنند از این رو با گوشی همراه از خود فیلم گرفته یک جمله در مورد سردار گفته و برای ما ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار هم تا ۲۰ دی ماه است، افزود: تاکنون استان‌های کرمان و قم بیشترین آثار رو به جشنواره ارسال کردند و ۴۸۰ اثر از ۲۰ استان کشور به دبیرخانه ارسال شده است.

زحمتکش یادآور شد: ۸۰ درصد شرکت‌کنندگان در جشنواره را کودکان و نوجوانان زیر ۱۵ سال تشکیل می‌دهند که نشان از تربیت نسل انقلابی دارد و در برگزاری این جشنواره از توانمندی مجلس دانش آموزی کشور نیز استفاده کردیم به گونه‌ای که تیم دبیرخانه متشکل از استان‌های مازندران، کردستان، کرمانشاه و لرستان است.

وی ادامه داد: هم اکنون جشنواره در ۲۰ استان کشور نماینده رسمی دارد که به صورت مستمر در حال فراخوان مردم برای شرکت در جشنواره هستند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.