حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » پنج خانه مسافر متخلف کرونایی در سوادکوه پلمب شد

پنج خانه مسافر متخلف کرونایی در سوادکوه پلمب شدرئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی سوادکوه گفت که طی چند روز گذشته پنج واحد خانه مسافر در این شهرستان که به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ، پلمب شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمد حمزه نژاد قادی افزود: بعضی از این واحدها علاوه بر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی ، فاقد مجوز فعالیت بودند.

وی تعداد خانه های مسافر داری مجوز شهرستان را ۲۲۰ واحد اعلام کرد و گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا و بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا پذیرش تمام خانه مسافرها و اقامتگاه های بومگردی و غیره ممنوع بود اما با کم شدن انتشار این ویروس فعالیت های این مکان ها با ۵۰ درصد ظرفیت، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سر گرفته شد.

حمزه نژاد قادی با اعلام اینکه کارشناسان اداره میراث فرهنگی و فرمانداری به صورت روزانه بازدید مشترکی از خانه مسافرها و اقامتگاه های بومگردی این شهرستان دارند، گفت: خانه های مسافر باید از پذیرش افراد بدون ماسک جلوگیری کنند و مجریان خانه مسافر هم حتما باید از ماسک استفاده کنند.

وی هشدار داد: ما سفت و سخت با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، برخورد خواهیم کرد چرا که این مساله با جان افراد سر و کار دارد.

حمزه نژاد با اعلام این که در هر روستایی در شهرستان سوادکوه حداقل ۲ تا سه خانه مسافر به صورت غیرقانونی مشغول فعالیت هستند، گفت: تقاضا می کنم تا این افراد نسبت به اخذ مجوز و ارائه خدمات در قالب خانه مسافر اقدام نمایند چرا که در صورت مشاهده خانه مسافر آنان حداقل یک تا سه ماه پلمب خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.