حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » ۳۸۵ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۳۸۵ هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بین آسیب‌دیدگان ویروس کرونا در نقاط مختلف این استان توزیع شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: «امید محترمی» افزود: ارزش هر بسته معیشتی بین سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا هفت میلیون ریال متغیر است که به‌صورت مستقیم از تولیدکنندگان تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی شامل کالاهای اساسی از قبیل برنج، روغن، ماکارونی، قند، چای، شکر و رب ‌گوجه است که بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ویروس کرونا توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار داشت: نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس کرونا توسط بسیج محلات و ائمه جماعات مساجد شناسایی و بسته‌های معیشتی با رعایت کرامات انسانی بین این قشر توزیع می‌شود.

محترمی بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی در استان مرکزی همچنان نیز ادامه دارد و تا پایان سال پیش‌بینی می‌شود شمار این بسته‌های معیشتی به ۴۰۰ هزار بسته برسد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این در یک سال گذشته بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اهدا شده که ارزش هر بسته به بیش از ۲۵۰ میلیون ریال می‌رسد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: یک‌هزار و ۱۵۰ گروه جهادی فعال در این استان سازماندهی شده که در عرصه‌های مختلف سازندگی، محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان، اشتغال زایی، اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک مومنانه، آموزشی و فرهنگی نقش آفرینی می‌کنند.

توزیع بسته‌های معیشتی به آسیب‌دیدگان کرونا با تاکید مقام معظم رهبری مبینی بر راه‌اندازی نهضت کمک مومنانه از اردیبهشت‌ماه پارسال به صورت سراسری در نقاط مختلف کشور آغاز شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.