حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.


» » » » دوازدهمین نمایشگاه سراسری فرش دست‌بافت در اراک گشایش یافت

دوازدهمین نمایشگاه سراسری فرش دست‌بافت و تابلو فرش کشور شامگاه سه‌شنبه همزمان با ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه‌های بین المللی غرب ایران در اراک گشایش یافت.

...

کاوش نیوز: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در حاشیه گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع در سالن اصلی این نمایشگاه برپا شده است.

«مرتضی اسلامی» افزود: دوازدهمین نمایشگاه سراسری فرش دست‌بافت و تابلوفرش کشور با حضور بیش از ۶۰ شرکت کننده از استان های آذربایجان شرقی، تهران، گلستان، اصفهان، کردستان، قم و مرکزی برپا شده است.

وی ادامه داد: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه شامل برترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان فرش دستباف و تابلو فرش و برندهای معتبر کشوری و جهانی می باشند و مدیران و مسئولان مرکز ملی فرش ایران، روسای اتحادیه های تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور، رایزن ها و هیئت‌های تجاری کشورها نیز از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی افزود: این رویداد با هدف ایجاد فرصتی مناسب جهت تامین نیاز مردم استان به دستبافته‌های هنر ایرانی با کیفیت عالی، قیمت مناسب و فراهم نمودن زمینه جهت مبادلات اقتصادی برگزار شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.