حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » سی و پنجمین همایش رؤسای مراکز اورژانس کشور آغاز شد

سی و پنجمین همایش رؤسای مراکز اورژانس کشور آغاز شدسی و پنجمین همایش رؤسای مراکز اورژانس کشور در آبادان آغاز به کار کرد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: امروز سی و پنجمین همایش دو روزه رؤسای مراکز اورژانس کشور با حضور رئیس اورژانس کشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و امام جمعه خرمشهر در آبادان آغاز به کار کرد.

شکرالله سلمان‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این همایش ضمن گرامیداشت ایام مقدس دی ماه اظهار کرد: اینجا سرزمین خون، شهادت، ایثار و نخل و آفتاب سوزان است که وجب به وجب خاک آن مزین به خون شهیدان است.

وی اضافه کرد: به لطف پروردگار و به همت مدافعان سلامت شرایط به نحوی شد که بعد از ۲ سال، سی و پنجمین همایش اورژانس‌های کشور به میزبانی آبادان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه سرزمین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان بعد از ایام دفاع مقدس همواره میزبان کاروان راهیان نور بوده است، بیان کرد: امیدوار هستیم با برگزاری این همایش شرایط به نحوی شود که در سال‌های آتی نیز شاهد حضور راهیان نور در منطقه باشیم.

در ادامه حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور، امام جمعه خرمشهر نیز ضمن تعزیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) گرامیداشت مناسبت‌های دی ماه اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که در سرزمین مقدسی که مزین به خون شهداست میزبان رزمندگان خط مقدم دفاع از سلامت مردم هستیم، رزمندگانی که در این خط مقدم جا پای شهدای والامقام گذاشتند.

وی افزود: ابتکار بسیار خوبی صورت گرفت و این منطقه به درستی برای همایش اورژانس کشور انتخاب شد و با توجه به تعطیلی ۲ ساله حضور راهیان نور در این دیار شاید این رویداد مطلع خوبی برای این امر مهم باشد و امیدوار هستیم که به لطف خداوند متعال و برچیده شدن این بیماری، دوباره شاهد حضور زائران نور در منطقه باشیم.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه نزدیک به ۶۰ هزار شهید در خرمشهر عروج پیدا کردند، یادآور شد: این منطقه به همین خاطر قداست پیدا می‌کند و مقام معظم رهبری هم فرمودند که قداست زمان و مکان ذاتی نیست و نورانیت یک سرزمین به واسطه اهل و افراد آن است.

وی در همین خصوص گفت: این سرزمین هم به واسطه مجاهدت‌ها و ایثار جوانان ملت، نورانی شده است و همه آزادگان جهان با آن نگاه ویژه‌ای دارند و این سرزمین پلی برای رسیدن به انفس طاهره است.

این همایش تا فردا با بررسی مباحث تخصصی اورژانس با حضور رؤسای اورژانس دانشگاه‌های سراسر کشور ادامه دارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.