حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » » » بیمارستان تامین اجتماعی بندر ماهشهر کمبود تجهیزات و نیروی انسانی دارد

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی بندر ماهشهر گفت: این بیمارستان با مشکل کمبود نیروی انسانی و تجهیزات مواجه است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حبیب آقاجری در خصوص کمبود تجهیزات و نیروی انسانی بیمارستان امام موسی کاظم(ع) بندر ماهشهر گفت: کمبود پزشک متخصص و کادر پرستاری در این بیمارستان مشهود است. نبود بخش دیالیز، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان و اتاق عمل چشم از جمله مشکلات و کمبودهای این مرکز درمانی است.

وی افزود: این بیمارستان به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در بندر ماهشهر و بندر امام خمینی که عمدتا قشر کارگر هستند، خدمات می‌دهد که امیدواریم پس از دستور وزیر، به این مشکلات رسیدگی شود و بخش‌های مذکور راه‌اندازی شوند.

آقاجری یکی از مشکلات بزرگ کارگران و بیمه شدگان تامین اجتماعی در بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی را  عدم وجود مراکز درمانی مجهز تامین اجتماعی برشمرد و گفت: بیمه شدگان ساکن این مناطق برای دریافت خدمات درمانی ناچار به سفر به شهرستان‌های اطراف یا مرکز استان هستند.

وی ادامه داد: شهرستان هندیجان با وجود تعداد زیادی بیمه شده از داشتن یک درمانگاه تامین اجتماعی محروم است که پیشتر مجوز احداث درمانگاه در این شهرستان از سوی مدیرعامل وقت سازمان تامین اجتماعی اخذ شده اما در اختصاص زمین برای احداث آن مشکلاتی وجود دارد که امیدوارم با مساعدت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشکل تامین اعتبار برای خرید زمین رفع شود.

آقاجری با اشاره به نارضایتی بیمه شدگان امیدیه از خدمات پلی کلینیک تامین اجتماعی این شهرستان اضافه کرد: دی کلینیک تامین اجتماعی شهرستان امیدیه از سال‌ها پیش به پلی کلینیک تبدیل شد و در حال حاضر امکان ارائه‌ بسیاری از خدمات اساسی را ندارد که از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست داریم این پلی کلینیک مجددا به دی کلینیک ارتقاء پیدا کند.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در پایان احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهر شهید چمران و شهرک آیت‌الله طالقانی بندر ماهشهر را خواستار شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.