حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » راه اندازی کارگاه مهارت آموزی برای معتادان بهبودیافته فاروج

مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای فاروج گفت: کارگاه مهارت آموزی با نظرسنجی مستقیم از مددجویان رهایی یافته از اعتیاد فاروج در یکی از کمپ های ترک اعتیاد، راه اندازی می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: احمد دلیر گفت: در تعامل با دستگاه‌های حمایتی از جمله بهزیستی، با انجام بازدید از یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان، این واحد انتخاب و تا ۶ مرداد ماه (هفته ملی و مهارت) یک کارگاه مهارت آموزی با نظرسنجی مستقیم از مددجویان رها یافته از اعتیاد، راه اندازی می‌شود.

مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای فاروج، کمک به حفظ شرایط بهبود یافتگان با یادگیری یک مهارت و بکارگیری آن در مسیر اشتغالزایی را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: تمامی بهبود یافتگان آموزش دیده در صورت گرفتن گواهینامه مهارت به نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی برای گرفتن تسهیلات معرفی می‌شوند.

احمد دلیر افزود: در نشست مشترک با مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فاروج نیز برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان این نهاد حمایتی مصوب و مقرر شد تمامی نیازمندان مهارت آموخته برای دریافت تسهیلات به این نهاد معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات به صورت قرض الحسنه است، در انتها گفت: در سه ماهه امسال دوره‌های فن ورز شبکه هوایی برق، سرویس و نگهداری خودرو، جوشکاری و تولید خانگی میوه‌های خشک برای ۴۸ کارآموز برگزار شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.