حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » شرح حال ۲۹ شهید اهل سنت خراسان شمالی تدوین شد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان شمالی گفت: شرح حال ۲۹ شهید ترکمن اهل سنت این استان، با هدف آشنایی با شهدای وحدت و تقریب مذاهب اسلامی در قالب کتابی گردآوری و تدوین شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حجت الاسلام مجید جابری اظهار داشت: این کتاب مجموعه ای ارزشمند از زندگینامه، خاطرات و وصیتنامه ۲۹ شهید ترکمن اهل سنت خراسان شمالی در دوران ۸ ساله دفاع مقدس است که با انجام برخی کارهای مقدماتی و اداری در ایام الله دهه فجر رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به شهادت جانباز ۷۰ درصدی اهل سنت رازوجرگلانی در هفته گذشته، افزود: زندگینامه، خاطرات و وصیتنامه شهید «بیگمراد بهادری» نیز که پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جنگی، اخیرا به یاران شهیدش پیوست، به این کتاب افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای ۱۷ برنامه با هدف تقریب مذاهب اسلامی در خراسان شمالی، تصریح کرد: برگزاری جشن محوری ۱۰ شب در ۱۰ مسجد اهل سنت استان و اعزام هفت سخنران به هفت نماز جمعه اهل سنت استان برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از برنامه های این نهاد است.

حجت الاسلام جابری دیدار با خانواده های شهدای اهل سنت استان را از دیگر برنامه های دهه فجر دانست و خاطرنشان کرد: در این ایام برای ۶۰ نفر از مدیران و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت خراسان شمالی نشست های بصیرتی و کارگاه سوادآموزی رسانه ای برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این ایام از رابطان فرهنگی و چهره های علمی و حوزوی اهل سنت استان قدردانی خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.