حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » پیش‌بینی توزیع ۱۴ هزار بسته در قالب «شور عاطفه‌ها» در خراسان‌شمالی

پیش‌بینی توزیع ۱۴ هزار بسته در قالب «شور عاطفه‌ها» در خراسان‌شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: حدود ۱۴ هزار بسته در قالب آیین «شور عاطفه‌ها» برای توزیع در بین جامعه هدف پیش‌بینی شده است که این بسته با کمک مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع می شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اظهار کرد: هم اکنون بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و ۸۲۹ دانشجوی نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند.
وی گفت: حدود ۱۴ هزار بسته در قالب آیین «شور عاطفه‌ها» برای توزیع در بین جامعه هدف پیش‌بینی شده است که این بسته با کمک مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع می شود.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: حمایت های تحصیلی و جمع آوری کمک برای دانش آموزان در آیین شور عاطفه ها از ۱۵ مرداد ماه آغاز و تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد.
الهی راد در ادامه گزارشی از عملکرد پنج ماهه نخست سال جاری ارائه کرد و گفت: ۱۳۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سرفصل های مختلف به نیازمندان کمیته امداد توسط مردم کمک شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۳ درصد رشد داشته است.
وی افزود: همچنین طی امسال بیش از سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان صدقات، ۳۵ میلیارد تومان در حوزه کمک طرح اکرام ایتام، ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز در عید قربان به نیازمندان خراسان شمالی کمک شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.