حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » قوچان خراسان رضوی سردترین شهر دیشب در کشور بود

قوچان خراسان رضوی سردترین شهر دیشب در کشور بودکارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: شهرستان قوچان این استان با کمینه دمای هوای ۹ درجه زیر صفر در سه‌شنبه شب سردترین شهر کشور گزارش شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: آیدا فاروقی افزود: شب گذشته ۲۰ شهرستان خراسان رضوی دمای هوای صفر و زیر صفر را سپری کردند و کمینه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت به سه درجه زیر صفر رسید.

وی با اشاره به نوسان دمای هوا در خراسان رضوی تا روز جمعه و افزایش تدریجی آن از روز شنبه هفته آینده ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۳ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به دیروز ۲ درجه کاهش دارد و فردا یک درجه افزایش داشته و روز جمعه به ۱۱ درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای هوای مشهد تا ۲ شب آینده با افزایش نسبی به یک درجه زیر صفر می‌رسد.

وی افزود: از عصر فردا در مناطقی از جنوب شرقی خراسان رضوی بارشهای پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که روز جمعه بر میزان بارشها به خصوص در جنوب استان افزوده خواهد شد.

فاروقی ادامه داد: امروز وزش باد در مناطق بادخیز استان جریان دارد و از فردا بر شدت آن افزوده خواهد شد.

قوچان با کمینه دمای هوای ۹ درجه زیر صفر و کلات نادر با بیشینه دمای هوای ۱۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان بجستان با سرعت ۲۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.