حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » زنگ خطر ویلاسازی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: به‌جای ایجاد واحدهای تولیدی توسعه صنعتی ساخت‌وساز ویلا انجام می‌شود که متأسفانه این اتفاق در شهرک صنعتی توس با محوریت غرب مشهد رقم خورده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: علی بهرامی‌زاده اظهار کرد: کمبود زمین در شهرک‌های صنعتی و نواحی صنعتی تقاضامحور خراسان رضوی بزرگترین چالش سرمایه تولیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: مشکل کمبود زمین در شهرک‌های صنعتی استان باید با همکاری مدیریت عالی خراسان رضوی، شورای برنامه‌ریزی توسعه دستگاه‌های متولی امر، جهاد کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی و آب منطقه‌ای حل شود.

وی ادامه داد: البته در توسعه متوازن باید بحث‌های زیست محیطی، منابع طبیعی، تأمین آب، آلایندگی هوا و بحث‌های امنیت روانی مردم را در اولویت قرار داده و به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

 بهرامی‌زاده گفت: با نادیده گرفتن گسترش و توسعه شهرک‌های صنعتی که از نظر اشتغال و ایجاد رفاه نقش مهمی را در پیشرفت و توسعه مادی و معنوی کشور دارد، در حقیقت اصل توسعه را زیر سؤال می‌بریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تاکید کرد: اینکه اصل توسعه را زیرسؤال ببریم، نتیجه این می‌شود که از آب و برق و زیرساخت‌های شهرک جهت ویلاسازی استفاده می‌شود، یعنی اعتبار و بودجه‌ای که باید برای تولید و چرخش چرخ‌های صنعتی ‌کشور هزینه شود، برای رفاه طبقه خاصی از جامعه اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: به‌جای ایجاد واحدهای تولیدی توسعه صنعتی ساخت‌وساز ویلا انجام می‌شود که متأسفانه این اتفاق در شهرک صنعتی توس با محوریت غرب مشهد رقم خورده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.