حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » برنامه‌های دهه فجر ارتش در تربت‌حیدریه اعلام شد

فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی تربت‌حیدریه گفت: امسال جشن پیروزی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با در نظر گرفتن شرایط شیوع کرونا با رعایت موارد و دستورالعملها برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: امیر سرتیپ دوم ستاد ضرغام مرادی افزود: دیدار با امام جمعه تربت‌حیدریه و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی آغازگر این برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی ما نیز شامل برگزاری محفل انس با قرآن کریم به صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در بستر فضای مجازی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم و معزز شهدا، فضاسازی پادگان‌ها، کوی سازمانی، تجلیل از ایثارگران، جانبازان و آزادگان و نیز خدمات رسانی رایگان مراکز درمانی ارتش در مناطق محروم تربت‌حیدریه است.

فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی تربت‌حیدریه گفت: دیدار و نشست با فرماندهان یگان‌های نیروهای مسلح در سطح شهرستان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، اجرای جُنگ شادی در کوی سازمانی، برپایی مسابقات متنوع فرهنگی در فضای مجازی، برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر بین کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌های محترم کارکنان و نیز قدردانی از نفرات برگزیده از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این یگان نظامی است.

مرادی افزود: برگزاری مراسم شب شعر در فضای مجازی، برگزاری دعای پرفیض توسل و دعای ندبه به صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در بستر فضای مجازی، برگزاری همایش پیاده‌روی کارکنان و غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های بلند شهدای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این دهه است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.