حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » ارتقاء فعالیتهای بنیاد امام رضا(ع) ضروری است

 ارتقاء فعالیتهای بنیاد امام رضا(ع) ضروری استمدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: این بنیاد با نهادهای مختلف در ارتباط است لذا استفاده از تجربیات دستگاهها و هم افزایی برای ارتقاء برنامه های بنیاد و جشنواره امام رضا(ع) ضروری است.

...

کاوش نیوز: محمودرضا برازش در نشست روسای کمیسیونهای فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مشهد افزود: ساختار بنیاد امام رضا(ع) ملی و بین المللی و این بنیاد با بیش از 300 اداره و نهاد در ارتباط است.

وی ادامه داد: ارتباط فرهنگی بین کلانشهرهای کشور و ارتباط با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استانها منجر به هم افزایی برای برگزاری بهتر جشنواره امام رضا(ع) در دوره های آتی می شود.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: برنامه های جشنواره امام رضا(ع) در دو سطح ملی و استانی برنامه ریزی و افزون بر 500 برنامه مختلف در ایام دهه کرامت در سطح کشور اجرا شد.

سید سعید سرابی مدیرکل مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست گفت: حوزه فعالیتهای فرهنگی در کلانشهرها باید مورد بازنگری قرار گیرد. در این بازنگری باید نوآوری وجود داشته باشد و به اقتصاد فرهنگ و هنر در کلانشهرها توجه شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در همین نشست گفت: نشست یک روزه روسای کمیسیونهای فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف هم افزایی و آسیب شناسی مشکلات فرهنگی برنامه ریزی شد.

احسان اصولی افزود: باید نهایت تعامل و هم افزایی در حوزه های مختلف ایجاد شده و گروههای اثرگذار برای شناسایی و حل مشکلات فرهنگی ایجاد شوند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.