حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » وجود ۱۳۵ هزار مشترک اینترنت ثابت در کرمانشاه/ هیچ محدودیتی برای جذب مشترکین جدید نداریم

وجود ۱۳۵ هزار مشترک اینترنت ثابت در کرمانشاه/ هیچ محدودیتی برای جذب مشترکین جدید نداریم مدیر مخابرات منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: ۵۰۰ هزار خانوار کرمانشاهی تلفن ثابت دارند که ۱۳۵ هزار پورت‌ ای.دی.اس.ال در استان کرمانشاه فعال است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: حمیدرضا امیری مدیر مخابرات منطقه‌ای استان کرمانشاه، امروز در جمع اصحاب رسانه از افزایش مصرف اینترنت خانگی در استان خبر داد و گفت: با شیوع ویروس کرونا و افزایش کسب وکار‌های خانگی و هم چنین آموزش در فضای مجازی روند مصرف اینترنت در استان در حال افزایش است که از مهرماه با آغاز فعالیت مدارس آنلاین این میزان بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین مصرف اینترنت خانگی شب‌ها است، گفت: روزانه ۱۸۰ ترابایت در استان کرمانشاه اینترنت خانگی مصرف می‌شود که این میزان در سال گذشته ۱۲۰ ترابایت در ثانیه بوده است.

مدیر مخابرات منطقه‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: ۵۰۰ هزار خانوار کرمانشاهی تلفن ثابت دارند که ۱۳۵ هزار پورت‌ ای.دی.اس.ال در استان کرمانشاه فعال است.

وی گفت: پهنای باند اینترنت در استان ۶۰ گیگا بایت بر ثانیه است که از این نظر هیچ محدودیتی برای جذب مشترکین جدید نداریم.

امیری با بیان اینکه سهم بازار مخابرات از اینترنت خانگی در بین مشترکین ۵۱ درصد است، افزود: در مقابل شرکت‌های بخش خصوصی نیز ۴۹ درصد بازار اینترنت خانگی را به خود اختصاص می‌دهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.