حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » مجتمع آب دهستان ویژنان گیلانغرب بهسازی شد

مجتمع آب دهستان ویژنان گیلانغرب بهسازی شدفرمانده قرارگاه شهید دکامی نیروی زمینی سپاه در منطقه غرب از بهسازی فاز اول مجتمع آب دهستان ویژنان گیلانغرب با هزینه چهار میلیارد تومان خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سردار قدرت اله احمدی پور افزود: قرارگاه شهید دکامی نیروی زمینی سپاه در تکمیل ۲ پروژه آبرسانی دهستان‌های ویژنان و چله در شهرستان گیلانغرب مشارکت دارد.

وی همچنین از آمادگی محرومیت زدایی این قرارگاه برای تکمیل مجتمع های آبرسانی نقاط محروم و کم برخوردار دهستان های ویژنان و چله در بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب خبر داد.

فرمانده قرارگاه شهید دکامی نیروی زمینی سپاه در منطقه غرب گفت: ساخت این ۲ پروژه با پوشش ۷۲ روستا با هشت هزار نفر جمعیت از سال ۹۳ شروع شده و اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آنها ۴۴ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

سردار احمدی پور ادامه داد: نیروی زمینی سپاه مصمم است تا با مشارکت و تامین اعتبار از محل اعتبارات محرومیت زدایی این ۲پروژه نیمه تمام را به سرانجام برساند.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب هم از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث و بهسازی شبکه های آب و فاضلاب ۶ دهستان شهرستان در سال جاری خبرداد.

حشمت اله رضایی ادامه داد: حفر سه حلقه چاه عمیق، احداث مخازن جدید و تعویض خطوط انتقال فرسوده از جمله آن ها است  که تاکنون بخشی از این طرح ها با هزینه چهار میلیارد تومان در دهستان ویژنان به اتمام رسیده و مابقی نقاط نیز در حال پیمان سپاری است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.