حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » » » شهدا خط قرمز دستگاه قضایی هستند

شهدا خط قرمز دستگاه قضایی هستند دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه شهدا و خانواده‌های آنها خط قرمز دستگاه قضایی هستند، گفت: هرکسی در هر جایگاه و مقامی که باشد اگر بخواهد به شهدا و خانواده‌های شهدا توهین کند با او برخوردی جدی خواهیم داشت.

...

به گزارش کاوش نیوز: روابط عمومی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به نقل از «شهرام کرمی» با اشاره به ماجرای انتشار ویدئویی در فضای مجازی که در آن یکی از اعضای شورای شهر کرمانشاه برخوردی نامناسب و توهین آمیز با همسر یکی از شهدا داشت، افزود: پس از آگاهی از این حادثه تاسف بار، بلافاصله از منظر حقوق عامه و به عنوان مدعی العموم مردم کرمانشاه حکم جلب این عضو شورای شهر را صادر کردم. 

وی تصریح کرد: این فرد روز ۹ مهر بازداشت شد و پس از اینکه تذکرات لازم را به او دادیم، روز پنج‌شنبه ۱۰ مهر آزاد شد.

دادستان کرمانشاه در ادامه با تاکید براینکه شهدا و خانواده های آنها خط قرمز دستگاه قضایی هستند، اعلام کرد: هرکسی در هر جایگاه و مقامی که باشد، اگر بخواهد به شهدا و خانواده های شهدا توهین کند، با او برخوردی جدی خواهیم داشت. 

وی عنوان کرد: آرامش کنونی که در جامعه داریم را مدیون خون شهدا و فداکاری خانواده هایشان هستیم، لذا با هرگونه توهین به آنها باشدت و عبرت آموز برخورد خواهیم کرد. 

کرمی با بیان اینکه تکریم شهدا و خانواده ایشان یک وظیفه ای همگانی است، گفت: باید تلاش کنیم که همواره احترام خانواده های شهدا را نگاه داریم و در این راستا دستگاه قضایی استان حامی این خانواده های بزرگوار خواهد بود.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.