حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » واژگونی مینی‌بوس به دلیل نقص فنی/ کارگران جان سالم به در بردند

 واژگونی مینی‌بوس به دلیل نقص فنی/ کارگران جان سالم به در بردندرئیس پلیس راه سیرجان از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور «بافت - سیرجان» خبر داد و گفت: این حادثه یک نفر مجروح داشت.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: سرهنگ مهدی سلیمی با بیان اینکه حادثه رانندگی در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز به مرکز پیام پلیس گزارش شد، اظهار کرد: در اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در کیلومتر ۲۵ محور «بافت - سیرجان» یک مجروح در پی داشت که سریعاً به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه سرنشینان این مینی بوس کارگران کشتارگاه دام بودند، علت این واژگونی را نقص فنی اعلام کرد.

رئیس پلیس راه سیرجان در خصوص تفاوت آمار مصدومان اعلام شده از سوی اورژانس و پلیس راه اظهار کرد: همیشه این تفاوت وجود دارد؛ دلیل این مساله این است که تعریف پلیس و اورژانس در خصوص مجروحان متفاوت است.

سرهنگ سلیمی ادامه داد: در تعریف اورژانس تمامی افرادی که در صحنه دچار کوچک‌ترین جراحتی می‌شوند مصدوم به شمار می آیند اما در تعریف پلیس به عنوان مرجع اصلی در بحث تصادفات، مجروح فردی است که بیش از دو ساعت در بیمارستان بستری شود.

وی گفت: بر این اساس افرادی که در صحنه مداوا شده یا به بیمارستان منتقل می‌شوند و کمتر از دو ساعت ترخیص می‌شوند در آمار پلیس به عنوان مجروح ثبت نمی‌شوند.

گفتنی است نبی‌الله حیدرپور رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی سیرجان تعداد مجروحان این حادثه را ۲۷ نفر اعلام کرده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.