حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : محبوب ترین برادران نزد من کسی است که عیب های مرا به من هدیه دهد.


» » » » رفع مشکل آب شرب 6 روستای محروم در شهرستان ملکشاهی

رفع مشکل آب شرب 6 روستای محروم در شهرستان ملکشاهی مدیر بنیاد علوی شهرستان ملکشاهی گفت: عملیات آبرسانی به ۶ روستای بخش گچی از شهرستان ملکشاهی از آبان ماه سال گذشته شروع شده و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال این پروژه مهم به بهره‌برداری است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: بهزاد میرزایی گفت: روستاهای شهرستان ملکشاهی سال‌ها است که با مشکل آب مواجه بوده و از اطراف و یا به صورت تانکر آب آنها تامین می‌شده است.

وی افزود: عملیات آبرسانی به ۶ روستای بخش گچی از شهرستان ملکشاهی از آبان ماه سال گذشته شروع شده و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال این پروژه مهم به بهره‌برداری است که با انجام این پروژه مشکل آب شرب آنها مرتفع می‌شود.

مدیر بنیاد علوی شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه در مجموع تعداد ۴۵۰ خانوار از نعمت آب استفاده می‌کنند گفت: برای این پروژه آبرسانی مبلغ ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات بنیاد علوی و مستضعفان در نظر گرفته شد که دارای دو پمپاژ مخزن آب است و ۱۱ کیلومتر شبکه خط انتقال آب نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: برنامه جدید آبرسانی برای پنج روستای دیگر این شهرستان که امسال وارد فازعملیاتی شده است با اعتبارات مصوب بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان در دست اقدام بوده و با انجام این پروژه‌ها مشکل آب روستاها رفع و باعث اشتغال پایدار و مهاجرت معکوس و رونق بخشیدن به روستاها می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.