حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » گلستان در شاخص امنیت سرمایه گذاری پنجم شد

مدیر كل اقتصادی دارایی استان در دیدار با دکتر منتظری؛

گلستان در شاخص امنیت سرمایه گذاری پنجم شد

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان در دیدار با دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از رتبه پنجمی گلستان در رتبه بندی استانها در شاخص امنیت سرمایه گذاری خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ در این دیدار داود طبرسا با اشاره به گزارش های سازمان سرمایه گذاری این موضوع را حاصل تعامل بین دستگاههای ذی ربط و همچنین مدیران تصمیم ساز به خصوص نمایندگان محترم مجلس در استان دانست.

وی ضمن تشریح شاخص های اقتصاد کلان استان، با اشاره به ظرفیت های موجود و محدودیت منابع، بر استفاده از ظرفیت های مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در تسهیل روند سرمایه گذاری و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران استان تاکید کرد.

کمک به تامین مالی پروژه ها و صدور مجوز های مورد نیاز از دیگر مواردی بود که طبرسا در این دیدار به آن اشاره داشت.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در ادامه با ارائه گزارش کاملی از درآمدهای استان در 8 ماهه سال جاری افزود : عملکرد درآمدهای عمومی استان گلستان در هشت ماهه  امسال مبلغ 583 میلیارد تومان معادل  114درصد مصوب هشت ماهه وصول شده که این نسبت در مدت مشابه سال قبل مبلغ   407 میلیارد تومان معادل 91 درصد مصوب هشت ماهه سال گذشته بوده است که  معادل رشد 43 درصدی است.

دکتر منتظری نماینده محترم مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، تلاشهای اخیر وزارت اقتصاد در امر تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را منطبق بر شعار سال و تحقق جهش تولید دانست و بر اهمیت نقش بخش خصوصی در این راستا تاکید کرد.

منتظری در خاتمه ضمن اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذاران خارجی و اندیشیدن تمهیدات لازم جهت حفظ سرمایه گذاران داخلی، از آمادگی مجمع نمایندگان استان درراستای پیگیری و تسریع امور و حمایت از فضای کسب و کار در استان خبر داد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.