حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » بستری ۱۱۹ بیمار بدحال کرونایی در ICU مراکز درمانی استان

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد:

بستری ۱۱۹ بیمار بدحال کرونایی در ICU مراکز درمانی استان

بستری ۱۱۹ بیمار بدحال کرونایی در ICU مراکز درمانی استانرییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری شدن ۱۱۹ بیمار بدحال کرونایی در بخش آی سی یو مراکز درمانی گلستان خبر داد که ۴۷ نفر از آنان با شرایط بسیار حاد به دستگاه ونتیلاتور متصل شدند.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ دکتر عبدالرضا فاضل گفت: تعداد بیماران بستری شده ۲۴ ساعت گذشته استان ۶۸۰ نفر است و در همین مدت ۱۱ گلستانی به علت کرونا فوت کردند.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر در شهرهای گرگان، گنبد و بندرگز روند ابتلا، بستری شدن و مرگ بیماران کرونایی افزایش داشت، اظهار کرد: مجموع مبتلایان استان در هفته گذشته نسبت به مدت مشابه قبل آن از ۴.۵۷ نفر در یکصد هزار نفر جمعیت به حدود پنج نفر رسید.

دکتر فاضل با تاکید بر اینکه اگر شرایط به همین روال ادامه یابد، شرایط سخت تری را شاهد خواهیم بود، اضافه کرد: مشکلات اکسیژن، کمبود اقلام محافظتی و بخشی از کمبود دستگاه سی تی اسکن بیمارستان‌های گلستان حل شد اما هنوز برخی مشکلات و کمبودها به قوت خود باقی است.

وی افزود: در هفته های گذشته مشکلاتی در خصوص تأمین اکسیژن مراکز درمانی گلستان وجود داشت که با برگزاری جلساتی با صنعت، معدن تجارت و اتاق بازرگانی بخشی از این مشکلات برطرف شد.

وی افزود: با خرید دستگاه اکسیژن ساز برای بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس مشکل این بیمارستان روزهای گذشته مرتفع شد.

دکتر فاضل ضمن تاکید به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم گفت: امیدواریم به پیک اسفندماه که هزار و ۲۵۰ بیمار بستری بود، نرسیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.