حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.


» » » » آبفا و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) تفاهم نامه همکاری امضا کردند

آبفا و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) تفاهم نامه همکاری امضا کردندمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از امضاء تفاهم نامه همکاری مابین این شرکت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در راستای اجرای پروژه های شرکت آبفا و کمک به محرومیت زدایی و عمران و آبادانی مناطق محروم استان خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ مهندس بهزاد هرمزی با بیان این که تفاهم نامه مذکور با حضور دکتر محمد فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم النبیا (ص) و دکتر حق شناس استاندار گلستان امضا شده، افزود: امیدواریم اثر و برکات اجرای این  پروژه ها که بخشی از آن محرومیت زدایی و بخش دیگر جهت توسعه فاضلاب تعریف شده برای استان مثمر ثمر باشد.

وی تصریح کرد: محورهای اصلی این تفاهم نامه شامل اجرای تاسیسات شهرستان آق قلا و اجرای تاسیسات فجر (۶) است.

در پایان این جلسه دکتر محمد ضمن تشکر از مهندس بهزاد هرمزی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به واسطه حسن نظری که در واگذاری پروژه ها به قرارگاه خاتم الانبیا (ص) داشتند، گفت: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با ظرفیت بالای نیروی انسانی توانمند، ماشین آلات و... که  دارد می‌تواند در اجرای  پروژه‌های زیر بنایی  فعالیت و کمک های شایانی نموده تا مردم منطقه نهایت استفاده را از اجرای پروژه‌های فوق ببرند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.