حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » » » نگران موج دوم شیوع کرونا هستیم

استاندار گلستان گفت: تعداد بیماران کرونایی استان در روزهای اخیر نسبت به ایام ابتدایی شیوع این ویروس کاهش یافته اما همچنان نگران موج دوم فراگیری این بیماری در گلستان هستیم.

...

کاوش نیوز: هادی حق شناس در دیدار با اعضای مجمع جوانان استان گلستان با اشاره به جایگاه سازمان‌های مردم نهاد برای کمک به دولت در شناسایی مشکلات و رفع آن‌ها گفت: سمن های این استان تاکنون نقش زیادی در شناسایی و کمک به نیازمندان ایفا کردند اما با وجود آسیب دیدن در روزهای شیوع کرونا، هنوز تحت پوشش سازمان‌های حمایتی قرار ندارند.

وی افزود: یکی از اتفاقات امیدوار کننده پس از شیوع کرونا در گلستان، همکاری سازمان های مردم نهاد و دیگر نیروهای پشتیبان برای تولید و توزیع ماسک، گان و مواد ضدعفونی کننده بین مراکز درمانی و شهروندان است که با این همراهی ها مشکلی برای تامین اقلام مورد نیاز وجود ندارد.

استاندار گلستان یادآور شد: پس از شیوع کرونا، بسیاری از شهروندان برای تامین مایحتاج زندگی دچار مشکل شدند که اعضای سمن های جوان استان می توانند با مسوولان دستگاه های مرتبط برای شناسایی و دست گیری از این افراد همکاری کنند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد با رعایت بهداشت فردی، ادامه قرنطینه خانگی برای قطع زنجیره انتقال این بیماری و استفاده از فناوری های جدید برای خرید و فروش اینترنتی، در مهار و کنترل کامل این بیماری نقش موثری ایفا کنند. منبع ایرنا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.