حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بالاترین درجه بهشت فردوس است و اگر چیزی از خدا می خواهید فردوس را طلب کنید.


» » » » رونمایی از نگارش 313 آیه از قرآن توسط استاد علیرضا اکرمی در مینودشت

 

داود قاسمی رییس اداره ارشاد مینودشت  و سید عباس هاشمی مسول شبکه جوانان رضوی این شهرستان در نشست خبری با خبرنگاران از برنامه های هفته کرامت خبردادند.

...

 

داود قاسمی رییس اداره ارشاد مینودشت  و سید عباس هاشمی مسول شبکه جوانان رضوی این شهرستان در نشست خبری با خبرنگاران از برنامه های هفته کرامت خبردادند.

به رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مینودشت در این زمینه اظهار کرد: در سطح شهرستان بمدت ده روز برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است . این اداره با همکاری کاروان زیر سایه خورشید شهرستان مینودشت  درخدمت همشهریان خواهند بود.قاسمی افزود: همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب در مرکز شهر بمدت یکماه ،برگزاری کارگاه نقاشی  از دیگر برنامه هاست.

وی از رونمایی از کتابت قرآنی که 313 آیه از قرآن کریم توسط استاد علیرضا اکرمی نگارش شده خبرداد

رییس اداره ارشاد اسلامی مینودشت با اشاره به اجرای موسیقی مقامی ترکی قزلباش توسط محمد نعیمی اظهار کرد:این برنامه

در جمعه شب روز بیست و یکم در سالن اداره ارشاد مینودشت برگزارخواهد شد..همچنین در روز های اول هفته کرامت  برنامه شادمانه  بمدت 3شب در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد برگزار می شود.

نقد سازنده باید براساس ارزش های اخلاقی ،اسلامی و انسلنی باشد نه بر اساس گروه وحزب خاص

قاسمی در بخش دیگری از سخنانش بااشاره به نقش رسانه گفت: امروزه فضای مجازی هم در کنار رسانه نقش بسیار زیادی در آگاهی بخشی جامعه دارد .یطوریکه هم اکنون در جلسات علاوه بر خبرنگاران از مدیران کانال ها هم دعوت می شود و این نقش مهم فضای مجازی و تاثیر آن را نشان می دهد.همچنین ظرفیت بالایی که در فضای مجازی هست می تواند باعث اصلاح جامعه شود.

وی افزود:  فضای مجازی هم مانند شمشیر دو لبه عمل می کند هم می تواند باعث رشد شود و هم باعث تخریب.

رییس اداره  ارشاد اسلامی شهرستان مینودشت گفت: نقد با تخریب بسیار فاصله دارد. نقد سازنده یعنی تشخیص درست از نادرستی ها  

قاسمی تاکید کرد: در بیان نقد حتما اشراف کامل به موضوع باید داشت هرگز براساس شایعات مطالب را منتشر نکنیم. سعی کنیم نقاط ضعف را بزرگنمایی نکنیم و انچه که حقیقت است گفته شود.هرگز بدنبال مچ گیری نباشیم وی ادامه داد: نقد سازنده باید براساس ارزش های اخلاقی ،اسلامی و انسلنی بباشد نه بر اساس گروه و حزب خاص .همچنین نقد هرگز راهی برای گرفتن انتقام نباشد. داود قاسمی تاکید کرد: نقد سازند می تواند مدیران راتشویق کند و آنها ملزم می شوند  که کار مفید انجام دهند.

 

همزمان با 13 کشور اسلامی  و ایران اجرای برنامه ها دهه کرامت

سید عباس هاشمی مسول شبکه جوانان رضوی مینودشت هم در این جلسه به تشریح برنامه ها پرداخت و در این زمینه افزود:درایران همزمان با 13 کشور اسلامی از روز تولد حضرت معصومه (س)تا روز تولد امام رضا (ع)  که بمدت ده روز فاصله هست جشن گرفته می شود وی درادامه خاطر نشان کرد: همزمان در این کشورها و کشور ما خدام رضوی از طرف استان قدس به اقصاء نقاط ایران و این کشورها فرستاده می شوند و این خدام با همراه داشتن پرچم امام رضا(ع) و متبرکاتی از حرم مطهر به دیدار مردم می روند.

وی افزود: در مساجد شهرستان در این ده روز برنامه های ویژه برگزار می کنند.همچنین ادارات شهرستان هم در این زمان مراسم خواهند داشت. اداره جهاد کشاورزی شهرستان هم در این ایام برنامه ویژه دارند .پیادروی خانوادگی و جشنی که در کانون کوثر برگزار خواهد شد از برنامه های آموزش و پرورش خواهد بود.روز ملی دختر برنامه ای خاص در مصلی برگزار می شود.

سید عباس هاشمی از برنامه ویژه کاروان زیر سایه خورشید خبرداد و افزود: این برنامه خاص روز 21 تیر در مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار خواهد شد.هم زمان در مصلی نمایشگاه  توانمندی بانوان مینودشتی برپاه است در این روز از کتابت قرآنی که 313 آیه از قرآن توسط علیرضا اکرمی استاد خطاط مینودشتی با خط زیبا نگاشته شده است رونمایی می شود و در آخر هم نماز جمعه خوانده خواهد شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بعداظهر روز 21 تیر پرچم و کاروان خورشید به دیدار چند خانواده که در شرایط خاص بسر می برند خواهند رفت.و دیدار با شهدای گمنام از دیگر برنامه هاست.انتهای پیام /

 خبرنگار بشارت نیا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.