حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » هرگونه کمک نقدی و غیر نقدی برای جلب آرای مردم توسط نامزد‌ها تخلف است

استاندار گلستان تاکید کرد : هرگونه خرید و فروش مستقیم و غیرمستقیم مانند توزیع اقلام و کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای جلب آرای مردم توسط نامزدها تخلف محسوب می‌شود .

...

به گزارش کاوش نیوز، دکتر علی محمد زنگانه پیش از ظهر امروز در نهمین جلسه هیئت تبلیغات با بیان این مطلب افزود:  تبلیغات انجام شده باید مطابق قانون و شفاف باشد و هیچ کدام از مدیران و مسئولان اجرایی استان حق تبلیغات برای نامزد‌ها را ندارند.
وی گفت: در گلستان چند نفر خاطی در این باره شناسایی شدند که در مرحله اول به آنها تذکر داده شد و در صورت تکرار از مسئولیت مدیریتی خود برکنار می‌شوند.
استاندار همچنین با اشاره به ایجاد برنامه کافه گفتگو در فضای مجازی گفت: این برنامه ظرفیت خوبی در فضای مجازی با حضور اقشار مختلف ایجاد کرد و وقتی ظرفیت گفتگو فراهم شود مردم برای انتخاب اصلح بهتر عمل می‌کنند.
وی گفت: تمام تکالیفی که متوجه ماست امر رهبری است که باید در اجرای آن خوب عمل کنیم.
سیدعلی مهاجررئیس ستاد انتخابات گلستان هم در این جلسه خبر داد: امروز آخرین فرصت انصراف نامزد‌ها خواهد بود.
وی گفت: زمان تبلیغات نامزد‌های مجلس ۸ صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد و بعد آن حق هیچگونه تبلیغی برای کسی وجود نخواهد داشت.

همچنین رسول شکری نیا مدیرکل صداوسیمای گلستان در این جلسه با بیان اینکه ۹۳ درصد از استان تحت پوشش 6 شبکه انتخاباتی قرار دارند افزود : این در حالیست که میانگین کشوری پوشش شبکه ها ۸۳ درصد است.

وی گفت : تولید ۴۲ مناظره هر کدام به مدت ۱۲۰ دقیقه ، برنامه‌های ویژه انتخاباتی از جمله رسام ، پویش ملی دعوت ، تولید تله فیلم و تریبونهای انتخاباتی و برنامه‌های مختلف دیگر با رویکرد انتخابات سبب شد گلستان در بین استان‌های دیگر کشور در تراز بالاتری قرار بگیرد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان هم در این جلسه از فعالیت 1 هزار و 515 ناظر و مسئول روز انتخابات در استان خبر داد و افزود : چینش عوامل اجرایی و نظارتی یک ماه قبل از انتخابات انجام شده است .

بهمنی نژاد افزود : در گلستان ۳۱۶ داوطلب تایید صلاحیت شده با هم رقابت می کنند که برای هر کرسی ۴۵ نفر است و نسبت به به دوره قبل که ۳۳ نفر بود، رقابت بیشتری را شاهدیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.