حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.


» » » » افزایش 350 درصدی اعتبارات حوزه مهارت آموزی در استان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان خبر داد:

افزایش 350 درصدی اعتبارات حوزه مهارت آموزی در استان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از افزایش 350 درصدی اعتبارات حوزه مهارت آموزی استان خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ سیدعلیرضا حسینی طلب به مناسبت هفته ملی مهارت گفت: تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان از یک میلیارد تومان در سال 92 به 5 میلیارد و 200 تومان در سال 99 افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: موافقت نامه اعتبارات در سال گذشته رقمی بالغ بر 8 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است که این رقم با افزایش بی سابقه 350 درصدی به رقم 29 میلیارد و 361 میلیون تومان در سال جاری رسیده است.

حسینی طلب همچنین تصریح کرد: از سوی دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای 3 پروژه در حال احداث ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مراوه تپه با تخصیص 3 میلیارد و 500 میلیون تومان، مرکز آموزش فنی و حرفه ای تخصصی کشاورزی نی تپه خان ببین با تخصیص 5 میلیارد تومان و مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری و بوم گردی شهرستان گرگان با تخصیص 1 میلیارد و 400 میلیون تومان ابلاغ اعتبار با تخصیص 100 درصد صادر شده است.

وی همچنین گفت: در سال جاری 2 پروژه ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مراوه تپه و مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری و بوم گردی شهرستان گرگان در سال جاری افتتاح خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.