حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : به درستي كه من مرگ را جز سعادت نمي بينم و زندگي با ستمكاران را جز محنت نمي دانم.


» » » » جانبازان با مقاومت در راه هدف، پیام آور عجز ظالمان شدند

جانبازان با مقاومت در راه هدف، پیام آور عجز ظالمان شدندمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از جانبازان به عنوان پیام آوران عجز و زبونی ظالمان  که سالها مقاومت و پایداری در راه هدف را به نمایش گذاشتند، یاد کرد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار با جانبازان 70 درصد و نخاعی گفت: دشمنان همواره در تلاش هستند تا بذر ناامیدی در جامعه بپاشند و آحاد مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند، در چنین شرایطی حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای میثاق مجدد با آرمان‌های امام خمینی (ره) و تجدید بیعت دوباره با رهبر فرزانه انقلاب است.

وی ادامه داد: تجدید میثاق مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی با آرمان های رهبر فقید انقلاب  و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت در مشارکت و حضورحداکثری در انتخابات تجلی می‌یابد.

وی با بیان اینکه انتخابات بارزترين جلوه و تجلی اراده و مشاركت مردم در عرصه تعيين سرنوشت است ادامه داد: مردم ایران اسلامی با رای خودشان، اقتدار ملی، استقلال و عزت نظام را مجددا به دنيا اعلام می كنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: جانبازان پاسداران راستین انقلاب بوده و تا پای جان به بیعت خویش با امام و شهدا وفادار ماندند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.