حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » 791 پروژه عمرانی و خدماتی دهیاری های استان

791 پروژه عمرانی و خدماتی دهیاری های استاناستاندار از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 791 پروژه عمرانی و خدماتی دهیاری های استان گلستان خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ دکتر هادی حق شناس در آیین متمرکز بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 791 پروژه عمرانی و خدماتی دهیاری های استان با اعتبار بیش از 504 میلیارد ریال که با حضور دکتر قربانی معاون امور دهیاری ها، دکتر کریمی مدیرکل امور عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار شد، گفت: در دولت 11 و 12 توجه ویژه ای به روستاها شده و طرح های هادی، بهسازی معابر، شن ریزی ها و ارتقا فضای سبز روستایی انجام شده است.

وی با بیان این که تعداد ایستگاه های آتش نشانی روستایی از 6 ایستگاه به 34 ایستگاه ارتقا یافته است، افزود: طرح تفکیک زباله از مبداء در 100 روستای استان در حال انجام است و تلاش داریم تعداد روستاهای هدف طرح را افزایش دهیم.

دکتر حق شناس ادامه داد: دهیاران و بخشداران باید توجه ویژه ای به فضای سبز و زیباسازی مبادی ورودی روستاها داشته باشند که تاثیر زیادی در جلب توجه گردشگران دارد.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات، یادآور شد: انتخابات امری پراهمیت است و فارغ از انتخاب چه کسانی، سلامت و امنیت انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دهیاران و بخشداران توجه داشته باشند هر فعالیتی در چارچوب قانون جهت ارتقا مشارکت مردم در انتخابات مجاز است.

استاندار گلستان گفت: میانگین مشارکت کشور در دوره پیشین انتخابات 42 درصد بوده در حالیکه مشارکت استان 57 درصد بوده است و تلاش داریم در این دوره نیز آن را افزایش دهیم.

دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: باید تمام دستگاه هاهمکاری لازم را جهت افزایش ماندگاری مردم در روستاها داشته باشند تا چرخ های تولید کشور با سرعت بیشتری به گردش درآید.

لازم به ذکر است پیش از این جلسه در آیینی با حضور دکتر حق شناس استاندار گلستان، دکتر قربانی معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، ۳ دستگاه خودرو عمرانی خدماتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به ۳ دهیاری استان تحویل شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.