حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » هم افزایی بیشتر اداره ورزش و جوانان با مدیریت شهری

در شصت و نهمین جلسه کمیته ورزش شورای اسلامی شهر گرگان که در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار شد بر هم افزایی بیشتر اداره ورزش و جوانان با مدیریت شهری تأکید شد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ محمدابراهیم جرجانی گفت: متولی امر ورزش اداره ورزش و جوانان است و قطعاً مدیریت شهری همگام و همراه این اداره خواهد بود که با کار کارشناسی و برنامه ریزی مناسب به ورزش شهر گرگان کمک می کنیم .

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر گرگان در ادامه ضمن تأکید بر ترسیم چشم انداز ورزش شهر گرگان افزود: ورزش همگانی با اهدافی همچون افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان و تفریح سالم به طور جدی از سوی مدیریت شهری دنبال می شود و با توجه به اینکه توسعه ورزش همگانی بر عهده شهرداری ها گذاشته شده است، شورای اسلامی شهر و شهرداری همگام با اداره ورزش و جوانان در جهت ارتقاء و توسعه و حمایت از فعالیت های ورزشی گام بر می دارد و امیدواریم بتوانیم برای پویایی و نشاط شهروندان، وزش همگانی را نهادینه کنیم.

در این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان شهر گرگان ضمن تشریح اقدامات و عملکرد گفت: اداره ورزش و جوانان شهر گرگان 27 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که از این تعداد حدود 188 ورزشکار در سال گذشته به تیم ملی دعوت شدند و می توان گفت ورزش شهر گرگان با ورزش بسیاری از استانها برابری می کند اما در بحث توسعه فضاهای ورزشی خیلی عقب تر از دیگر شهرها هستیم .

تربتی نژاد ادامه داد: احداث هرگونه پروژه ورزشی نیاز به بررسی کارشناسی دارد اما شاهد هستیم که شهرداری گرگان اصول اولیه مساحت زمین برای احداث پیست موتورسواری را رعایت نکرد و اداره ورزش و جوانان را برای صدور مجوز بهره برداری این پیست با مشکل مواجه کرده است که با پیگیری های انجام شده امیدواریم بتوانیم این مشکل را هر چه سریعتر برطرف نمائیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.