حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : هنگام ظهور فرج را خدا می داند و بس و هر که برای ظهور من وقتی تعیین کند دروزغگو است.


» » » » معابر گنبدکاووس برای مبارزه با کرونا ضدعفونی شد

معابر و مکان‌های عمومی شهر گنبدکاووس با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا امروز چهارشنبه توسط مدافعان سلامت و جمعی از بسیجیان این شهرستان ضدعفونی شد.

...

کاوش نیوز: تعدادی از نیروی‌های بسیج اقشار گنبدکاووس با استفاده از  ۴۰ دستگاه تراکتور، چند دستگاه خودروی آتش نشانی، سم پاش‌ و مخازن کوله‌ای اقدام به ضدعفونی کردن تمام معابر شهری بویژه در محلات طرح شهید شوشتری شامل "اسلام آباد، گدم آباد، مدرسی، چای بویین، سیدآباد و بدلجه" کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت که جمعی از نیروی‌ها و جهادگران بسیج عضو پایگاه‌های بسیج مناطق شهری و روستایی، شهرداری، آتش نشانی، مرکز بهداشت، بخشداری و فرمانداری این شهرستان در اجرای این طرح مشارکت کردند.

سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم‌پور افزود: علاوه بر گندزدایی معابر شهری، ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی مناطق روستایی گنبدکاووس با همکاری و همراهی بسیج، خانه‌های بهداشت، دهیاران و شوراهای روستایی در روزهای آینده انجام می‌شود.

وی همچنین گفت که امروز هر یک از تراکتورها به طور میانگین ۶۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده در سطح معابر شهری و محلات هدف پیش بینی شده پخش کردند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در حاشیه اجرای این طرح از تشکیل قرارگاه مردمی ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان خبر داد و گفت: با تجمیع کمک‌های مردمی و دولتی، اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای در سطح مناطق شهری (گنبدکاووس و اینچه برون) و نیز مناطق روستایی انجام می شود.

عبدالقدیر کریمی با تاکید بر ضرورت همکاری بیشتر مردم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: رعایت کامل بهداشت فردی و عمومی و ماندن در خانه، بهترین راهکار برای مقابله با این کرونا است که همه شهروندان باید برای مهار این بیماری، دستورالعمل های کارشناسان را جدی گرفته و به آن عمل کنند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.