حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » » » هیچگاه مصالح ومنافع شما را بر مصالح و منافع شخصی خویش ترجیح نخواهم داد

شما در این 4 سال از ما گزارش کار بخواهید از شما تقاضا دارم به صرف دادن یک رای بسنده نکنید کاراصلی شما از امروز آغاز می شود ازمنتخبین خویش دو چیز را پیگیری کنید:رصد کارنامه و چگونگی عملکرد من.

...

دکترغلامرضا منتظری منتخب مردم گرگان و آق قلا ،مجلس یازدهم شورای اسلامی درجمع هوا داران خود در گلزار شهدای گرگان گفت: در کنار مزار شهدا وامامزاده واجب التکریم به شما قول می دهم هیچگاه مصالح ومنافع شما را بر مصالح و منافع شخصی خویش ترجیح ندهم ،به شما قول می دهم پاسدارلباسی که شما به رسم امانت برتن من پوشانده اید باشم سعی می کنم به لطف الهی حافظ این حریم باشم.

را ی شما امانتی سنگین بر دوش ماست

منتظری با تاکید بر اینکه را ی شما امانتی سنگین بر دوش ماست افزود:  من در این مسیر قبل ازاعلام نتایج آرا، بارها و بارها جلوه لطف خدا را دیدم ، شک ندارم که انتخاب بنده ازهمت من نیست بلکه ازتوفیق خداوهمت بلند شما مردم است امیدوارم به اتفاق برادرعزیز وبزرگوارم جناب آقای سنگدوینی آغازگر فصل جدید درحوزه خدمت رسانی به مردم باشیم به زودی در فرصت مغتنم اولویت های خویش را درجهت توسعه و پیشرفت استان تقدیم شما خواهیم کرد.

منتخب مردم گرگان و آق قلا تاکید کرد: به لطف الهی  گام در مسیری نهاده ایم تا آغازگر فصل نوینی در عرصه خدمت به مردم باشیم .نمی توانیم بیش از این شاهد غم و اندوه مردم باشیم. مردمی که در راه آرمانهای نظام از جان، مال، هستی خویش عبور کرده اند این مردم  شایسته تکریم بیش ازاین هستند. مردم همان کسانی هستند که امام (ره) آنان را ولی نعمت خویش قلمداد می کرد.

در این 4 سال از ما گزارش کار بخواهید

منتظری خاطر نشان کرد: به یاری حق درفصل جدید ودرگام دوم انقلاب اسلامی تمام همت خویش را معطوف خواهیم کرد که ضریب رضاتمندی مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی نسبت به گذشته بالا ببریم.

و شما در این 4 سال از ما گزارش کار بخواهید از شما تقاضا دارم به صرف دادن یک رای بسنده نکنید کاراصلی شما از امروز آغاز می شود ازمنتخبین خویش دو چیز را پیگیری کنید:رصد کارنامه و چگونگی عملکرد من.

نماینده احساس آرامش کند

وی خطاب به مردم اظهار کرد: باید مطالبه گری کرد نباید نماینده احساس آرامش کند درقبال مطالبات به حق مردم کوشش و تلاش بیشتری خواهد شد. در این دوره 4 ساله هیچگاه به دور دوم مجلس فکر نخواهم کرد.در این دوره تمام توجه من براین است که خداوند 4 سال را به من فرصت داده است وباید تلاش کنم !!! بنده با خویش عهد کرده ام آخرین فرصت خدمت صادقانه من به مردم همین 4 سال است.

 خدایا دستم را بگیر مبادا مستی قدرت مقام براندیشه ام سایه افکند

منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان امام علی (ع) که فرمودند:"برحضر باشید ازمستی دو قدرت، قدرت مال و قدرت مقام ،" بیان کرد: خدایا دستم را بگیر مبادا مستی قدرت مقام براندیشه ام سایه افکند .وی ادامه داد:امام (ره)وقتی درقم می آمدند برای عرض ارادت به دوستان و مردم درمسیرحرکت از مسیری که عبورمی کردند وقتی صدای روح منی خمینی به گوش می رسید به یکی ازعلما می فرمودند:" اگرمراقب نباشید همین شعارها ودرود و سلام ها انسان را بر زمین خواهد زد.

خدای من بی تو هیچ هستم در این مسیرسنگین بگیر

منتظری تصریح کرد: در وهله نخست خدا را سپاسگزارم که توفیق خدمتی صادقانه را نصیب بنده کرده همچنین از مردم عزیز و بزرگوار تشکر می کنم به جهت حضور با شکوه وانقلابی که لباس خدمت رابرقامت امثال من پوشاندند امیدوارم به لطف الهی  و همراهی شما در ادامه این مسیر شرمسارنباشم!! نکته دوم آنکه صمیمانه ازکسانی که زمینه برگزاری انتخابات سالم و بی دغدغه را فراهم کردند تشکر می کنم همچنین کمال تشکر ازاستاندار محترم از ستاد انتخاباتی استان از فرمانداران محترم گرگان و آق قلا ازهیات اجرایی ،هیات نظارت وهمه کسانی که تلاش داشتند تا ما  شاهد برگزاری انتخابات سالم و با شکوه و جذاب باشیم!!!را دارم .

وی در پایان با اشاره به آیات قرآن کریم گفت:هیچ توفیقی نصیب ما نخواهد شد مگر درپرتولطف خداوند بزرگ وشریف صورت گرفته باشد. بنده در کنار قبور شهدا وامام زاده  صالح پرودگار، با صدای بلند می گویم که خدای من بی تو هیچ هستم و تو همه چیز هستی دستم را در این مسیرسنگین بگیر، پروردگارا من را شرمند مردم قرار نده.

/انتهای خبر

رقیه بشارت نیا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.