حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : كساني كه رضايت مخلوق را به بهاي غضب خالق بخرند ، رستگار نخواهند شد.


» » » » مرکز ارتباط مردمی ویژه سفر دوم هیات دولت به گلستان افتتاح شد

مرکز ارتباط مردمی ویژه سفر دوم هیات دولت به گلستان افتتاح شد استاندار گلستان گفت: صبح امروز چهارشنبه مرکز ارتباطات مردمی ویژه سفر دوم هیات دولت به استان آغاز به کار کرد.

...

به گزارش کاوش نیوز، علی محمد زنگانه اظهار کرد: برای تسریع دسترسی مردم به مسؤولان به ویژه رئیس جمهور و وزرا مرکز ارتباطات مردمی با استفاده از ظرفیت‌های استان آغاز بکار کرده است.

وی افزود: برای خدمت به مردم و دریافت پیشنهادات، انتقادات و شکایات سازکارهای متفاوتی تشکیل شده که یکی از آنان تماس با شماره ۱۱۱ است که از ساعت ۷:۳۰ دقیقه لغایت ۲۱:۳۰ دقیقه شب آماده پاسخگویی به هم استانی‌ها هستند.

استاندار گلستان به یکی دیگر از روش‌های ثبت درخواست‌های مردمی اشاره و تصریح کرد: سامانه www.111.ir به صورت آنلاین و برخط است.

وی یادآور شد: برای بررسی درخواست‌های مردمی همچنین طرح میدانی شهید سلیمانی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزرا و رؤسای سازمان‌ها در ۳۰ پایگاه ارتباط مردمی از امروز چهارشنبه مستقر خواهند شد.

گفتنی است مراسم دیدار استقبال مردمی رئیس جمهور در روز پنجشنبه ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح در مصلی وحدت شهرستان گرگان خودروهای مرکز ارتباطات مردمی (سامد) و کاربران آن مستقر خواهند شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.