حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » دادستانی مانع ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در ۱۸ هزار مترمربع اراضی کشاورزی و باغی گلستان شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: در ادامه تلاش‌های دادگستری استان برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی، ۲۴ بنا در شهرستان گرگان تخریب شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: محمود اسپانلو اظهار داشت: در ادامه تلاش‌های دادگستری استان برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی، 24 بنا در شهرستان گرگان تخریب شد.

وی افزود: این بناها در روستاهای نصرآباد و باغ گلبن به صورت غیرمجاز در حال ساخت بود که با حضور نماینده دادستان تخریب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان افزود: 6 مورد از بناها رای قلع و قمع آن در دادگاه قطعی شده بود و بقیه این بناها نیز در حال ساخت و نیمه ساز بود که در راستای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زمین های کشاورزی و باغی تخریب شد.

دادستان اسپانلو گفت: با اجرای این طرح در مجموع از تغییر کاربری حدود 18 هزار مترمربع زمین کشاورزی جلوگیری شد.

 دادستان اسپانلو گفت: به منظور پیشگیری از ساخت و ساز  دوباره در این زمین‌ها، چند ماه بعد با مشارکت امور اراضی جهاد کشاورزی دوباره از این مناطق بازدید می‌شود.

دادستان مرکز استان گلستان بار دیگر بر عزم دادستانی برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید کرد و گفت: دادستان های سراسر استان نیز نظارت در این بخش را  افزایش داده‌اند و امور اراضی جهاد کشاورزی هم مکلف به افزایش گشت های نظارتی شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.