حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » تعداد بستری‌شدگان کرونایی استان گیلان در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافت

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: آمار بستری ‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های گیلان در ۲۴ ساعت گذشته رو به کاهش گذاشت.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم: آبتین حیدرزاده اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 69 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان گیلان بستری شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان ابراز داشت: در مجموع تعداد کل بیماران بستری در بیمارستان‌های گیلان به 450 نفر رسید.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: حدود 70 نفر از بیماران کرونایی در گیلان به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند و اکسیژن دریافت می‌کنند.

وی عنوان داشت: در مواقعی که تجمع در یک منطقه زیاد بوده و افراد مجبور به حضور در آن مناطق هستند باید از 2 ماسک بر روی هم استفاده کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان تصریح کرد: افراد توجه داشته باشند که ماسک‌های 3 لایه قابل شستشو نبوده و نباید از آن به تعداد دفعات استفاده کنند.

وی گفت: ماسک‌های 3 لایه باید بین 3 الی 6 ساعت پس از استفاده با روش بهداشتی یعنی قرار دادن آن در یک پلاستیک بسته و سپس انداختن آن در سطل زباله در دار دور ریخته شوند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.