حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » حمایت از سرمایه‌گذاران اولویت کاری مدیریت شهری کهک قم است

رییس شورای اسلامی شهر کهک قم گفت:مجموعه مدیریت شهری کهک، برای کمک به سرمایه‌گذاران در این منطقه در اسرع وقت نسبت به صدور مجوزهای لازم اقدام می‌کند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: محمدرضا حاج اسماعیلی روز چهارشنبه بیان کرد: مردم و مدیریت شهری کهک استان قم با توجه به گرایش‌های گردشگری، تجاری، خدماتی و مذهبی سعی کرده‌اند، میزبان سرمایه‌گذارهای متقاضی برای حضور در عرصه فضای کسب و کار در این رشته‌ها باشند.

وی افزود: شهر کهک به عنوان یکی از موتورهای محرک در عرصه اقتصاد گردشگری، نقش مهمی در منطقه و استان دارد و در همین راستا شورای اسلامی و شهرداری کهک، متناسب با فضای اقتصادی حاکم سعی دارند که بهترین دستاورد را برای جامعه پیرامون خود داشته و در خدمت توسعه گردشگری طبیعی و مذهبی تلاش کنند.

رییس شورای اسلامی شهر کهک ادامه داد: خوشبختانه تا امروز متناسب با شرایط توانسته‌ایم با هماهنگی و حمایت از بخش خصوصی، اقدام‌های مناسبی برای میزبانی از گردشگران انجام دهیم ولی با توجه به جمعیت زیادی که به‌عنوان گردشگر در طول هفته به کهک مراجعه می‌کنند، به زیرساخت‌های گردشگری بیشتری نیاز داریم و در این راستا از تمام سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در حوزه های گردشگری، تجاری، هتل سازی و تولیدی دعوت به همکاری می‌کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت شهرداری کهک، فرصت‌های سرمایه‌گذاری زیادی شناسایی و شناسنامه سازی شده‌اند و در آینده نزدیک تمامی این پیشنهادها در اختیار سرمایه گذاران به عنوان بسته‌های پیشنهادی قرار داده می‌شود.

حاج اسماعیلی همچنین به وجود بنای ارزشمند منزلگاه ملاصدرا که یکی از حکما و فلاسفه بزرگ جهان اسلام است در شهر کهک به همراه درخت های کهنسال سرو و چنار، اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده، بنای مزبور برای استفاده مناسب و ارایه خدمات به گردشگران در اختیار شهرداری قرار داده خواهد شد.

وی همچنین به نقش اصحاب رسانه در معرفی زیرساخت‌ها و فرصت‌های موجود در شهر کهک اشاره کرد و خواستار ایفای نقش اصحاب رسانه برای معرفی و جلب نگاه‌های ویژه سرمایه‌گذاریهای بومی، ایرانی و بین‌المللی به این شهر با نگاه به ظرفیت‌های فراوان اقتصادی آن شد.

طبق مصوبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری هیات دولت، بخش‌های جعفرآباد و کهک در استان قم به ‌شهرستان ارتقا پیدا کردند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.