حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » حفر چاه در باغستان سنتی قزوین برای تامین آب شرب به شکل موقت است

 حفر چاه در باغستان سنتی قزوین برای تامین آب شرب به شکل موقت استشرکت آب و فاضلاب استان قزوین با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد حفر چاه در منطقه باغستان سنتی قزوین برای تامین آب شرب به صورت موقت است و هیچ آسیبی به باغستان نمی‌رساند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: شرکت آب و فاضلاب استان قزوین روز یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به درج مطالبی در فضای مجازی پیرامون حفر چاه در منطقه باغستان سنتی قزوین از سوی شرکت آب و فاضلاب استان به منظور جبران کمبود آب در شرایط اضطراری در ایام گرم سال، با هماهنگی شرکت آب منطقه ای، شورای تامین استانداری و برگزاری جلسه با مدیرعامل سازمان باغستان سنتی و نمایندگان رسمی باغداران نسبت به حفاری چاه آب شرب اقدام کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: عمق چاه ها، بالای ۲۰۰ متر است که ریشه درختان تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد و از سویی مسئولان این شرکت ضمن احترام به دغدغه باغداران مصمم هستند با کمترین آسیب و عارضه، عملیات حفر چاه را به انجام رسانده و بعد از عملیات نیز بیشتر از گذشته نسبت به آباد کردن منطقه عملیات، اقدام کنند.

در بخش پایانی این اطلاعیه آمده است: در آینده بعد از تامین آب شهر قزوین از سد طالقان، چنانچه ضوابط قانونی اجازه دهد، شرکت نسبت به واگذاری چاه‌های حفر شده برای مصرف باغداران اقدام خواهد کرد.

پیش از این برخی دوستداران محیط زیست و باغداران نسبت به حفر چاه در باغستان سنتی قزوین ابراز نگرانی کرده بودند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.