حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » حفظ کرامت مراجعه کنندگان در دادگاه‌ها و کلانتری‌ها ضروری است

بازرس کل استان قزوین گفت: در اجرای قانون احترام به آزادی‌های مشروع و حفظ حقوق شهروندی، حفظ کرامت مراجعه کنندگان در دادگاه‌ها و کلانتری‌ها ضروری است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: عبدالله آقاعلیخانی روز سه شنبه در بازدید میدانی از دادگاه و کلانتری بخش الموت شرقی به همراه هیات حقوق شهروندی دادگستری استان، افزود: حفظ کرامت و ارزش های والای انسانی در اجرای قانون احترام به آزادی‌های مشروع و حفظ حقوق شهروندی ضروری و بایسته است.

وی افزود: رعایت قوانین و مقررات مدون در این قانون و دستورالعمل های مربوط لازم الاجرا است و با خاطیان امر، برابر ضوابط برخورد خواهد شد.

بازرس کل استان قزوین گفت: چنانچه کارکنان و شهروندان درخصوص نقض قانون احترام به آزادی های مشروع و حفظ حقوق شهروندی، مصادیق، شکایت یا گزارشی دارند می‌توانند با شماره تلفن گویای ۱۳۶ یا با شماره تلفن ۳۳۳۷۳۹۲۹ تماس بگیرند.

وی گفت:همچنین سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به‌ نشانی اینترنتی http://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و گزارش های شهروندان در این زمینه است.

بازرس کل استان قزوین در ادامه از معدن سنگ روستای دهک و سرخ کوله و روستای گردشگری باغدشت از توابع بخش الموت شرقی در پی درخواست های مردم بخش و به منظور حمایت از تولید و سرمایه گذاری بازدید کرد.

آقاعلیخانی در حاشیه بازدیدهای میدانی ضمن شنیدن مشکلات اهالی منطقه، در خصوص بررسی وضعیت بهره برداری از معادن و رعایت مقررات مربوطه توسط کارشناسان و بازرسان بازرسی کل استان قزوین دستور لازم را صادر کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.