حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » » » 23 درصد از مردم اصفهان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

مسؤول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: حدود 23 درصد از مردم استان اصفهان یک نوبت و حدود 13 درصد دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: رضا فدایی امروز با اشاره به وضعیت واکسیناسیون در اصفهان اظهار داشت: تاکنون بیش از یک میلیون نفر نوبت اول و بیش از ۴۷۰ هزار نفر نوبت دوم واکسن کرونا را در استان اصفهان دریافت کرده‌اند.

مسؤول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به اینکه این تعداد واکسن به بیش از ۷۱ هزار نفر زن و بیش از ۷۷ هزار نفر مرد تزریق شده است، گفت: حدود ۲۳ درصد از مردم استان اصفهان یک نوبت و حدود ۱۳ درصد دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: مردم خارج از نوبت برای تزریق واکسن مراجعه نکنند، فقط کسانی که نوبت دوم واکسن چینی و ایرانی آن‌ها رسیده مراجعه کنند، تا نوبت جدید دریافت دوز اول واکسن را اطلاع‎‌رسانی کنیم.

فدایی با بیان اینکه در استان اصفهان بیش از ۳۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا وجود دارد، بیان کرد: اگر واکسن به تعداد کافی تأمین شود این تعداد مرکز قادر به پاسخگویی هستند و نیاز به گسترش آن نیست.

مسؤول بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به اینکه به طور متوسط هر روز ۲۰ هزار نفر در استان اصفهان واکسن کرونا دریافت می‌کنند که بخش عمده‌ای از آن مربوط به نوبت دوم واکسیناسیون است، خاطرنشان کرد: هنوز تا رسیدن به ایمنی جمعی فاصله داریم و باید میزان رعایت نکات بهداشتی و زدن ماسک به شدت توسط افراد انجام شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.