حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » » » حوادث اصفهان ۲ کشته و ۱۶ مصدوم داشت

وقوع ۶ حادثه در اصفهان در ۴۸ ساعت گذشته موجب جان باختن ۲ تَن و مصدومیت ۱۶ نفر دیگر شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ساعت ۶ و ۵۸ دقیقه بامداد روز گذشته  انفجار بخاری ناشی از نشت گاز در خمینی‌شهر به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و یک واحد آمبولانس به محل اعزام شد.

عباس عابدی افزود: در این حادثه انفجار یک مرد ۲۳ ساله مصدوم و دچار ۱۵ درصد سوختگی و به بیمارستان ۹ دی منظریه خمینی‌شهر منتقل شد.

خمینی‌شهر در ۱۲ کیلومتری شمال غربی اصفهان واقع شده است.

وی درباره حادثه مسمومیت با منوکسیدکربن به دلیل بروز مشکل در آبگرمکن در خیابان ۱۵ خرداد شهر اصفهان در شب گذشته تصریح کرد: این حادثه ۲ مصدوم مرد و زن حدود ۵۰ ساله داشت که برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان غرضی منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بیان کرد: برخورد ۲ دستگاه خودروی  سواری به یکدیگر در کیلومتر ۲ جاده زواره-اردستان در ساعت ۱۹ شب گذشته موجب مصدوم شدن ۵ نفر شامل ۲ مرد و ۳ زن شد.

وی ادامه داد: این افراد به وسیله ۲ واحد امدادی به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

عابدی در مورد حادثه آتش سوزی کارخانه ریسندگی و بافندگی کمین نخ شهرک مورچه خورت در روز گذشته نیز خاطرنشان کرد: در جریان کنترل و خاموش کردن این آتش ۲ آتش‌نشان مصدوم شدند که به صورت سرپایی درمان شدند.

وی گفت: این حادثه ۳۵ دقیقه بامداد امروز با کنترل آتش و پایان کار آتش نشانان به اتمام رسید.

مورچه خورت از توابع بخش مرکزی شهرستان برخوار و میمه در استان اصفهان است.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین افزود: ساعت ۲۳ و ۲۵ دقیقه شب گذشته یک مورد مسمومیت با منوکسیدکربن به دلیل استفاده از ذغال برای گرم کردن اتاق در شهر زواره اردستان به اتاق فرمان اعلام و یک واحد امدادی به محل اعزام شدند.

وی اظهارداشت: در این حادثه ۲ نفر شامل یک مرد ۳۹ ساله ایرانی و پسر ۱۲ساله افغانستانی دچار گازگرفتگی شده و به بیمارستان زواره منتقل شدند.

عابدی درباره تصادف ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و جک s۳ در بزرگراه خلیج فارس فولادشهر به سمت نجف‌آباد و اعزام ۲ واحد آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ گفت: در این سانحه رانندگی ۲ مرد ۲۴ و ۲۷ ساله از سرنشینان پژو پارس در دم جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: چهار نفر دیگر شامل ۲ مرد ۴۰ و ۴۵ ساله و دو زن ۱۹ و ۲۰ ساله مصدوم و به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

فولادشهر که در سال ۱۳۷۳به عنوان یک شهر جدید فعالیت خود را آغاز کرده در ۲۸ کیلومتری جنوب غربی اصفهان در محور ارتباطی اصفهان شهرکرد واقع شده است.

براساس آمار پزشکی قانونی استان اصفهان در نیمه نخست امسال ۵۳۴ نفر به‌دلیل حوادث ترافیکی در استان جان باختند که از این تعداد ۱۰۱ نفر زن و ۴۳۳ نفر مرد بودند.

میزان فوت ناشی از تصادفات در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۵۰۴ نفر شامل ۹۵ زن و ۴۰۹ مرد، ۶.۲ درصد افزایش یافته است.

در ۶ ماه نخست امسال ۱۲ هزار و ۲۵۳ نفر در تصادفات دچار مصدوم شدند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ با ۱۱ هزار و ۲۱۸ نفر ۹.۲ درصد افزایش داشته است.

همچنین ماموریت‌های تصادفات جاده‌ای اورژانس ۱۱۵  استان اصفهان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.