حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » اعتبار فناوری به پایان‌نامه‌های نوآورانه ۴ دانشگاه اصفهان اعطا می‌شود

اعتبار فناوری به پایان‌نامه‌های نوآورانه ۴ دانشگاه اصفهان اعطا می‌شودسرپرست مرکز رشد مقدماتی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: این مرکز از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای چهار دانشگاه استان که نوآورانه و در جهت رفع نیازهای جامعه و صنعت باشد، حمایت مالی و به آنها اعتبار (گرنت) فناوری اعطا می‌کند.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: ناصر نوروزی افزود: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان یک ماه گذشته تفاهمنامه‌ای با دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، اصفهان، هنر اصفهان و علوم پزشکی اصفهان منعقد کرد تا بر اساس آن از پایان‌نامه های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترا که در جهت رفع نیازهای جامعه و صنعت باشد و قابلیت تجاری‌سازی داشته باشد در قالب گرنت فناوری، حمایت مالی کند.

وی با بیان اینکه این تفاهمنامه در قالب طرح گرنت جوانه که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارک‌های علم و فناوری ابلاغ شد، شکل گرفت، اظهار داشت: هدف از این طرح تشویق و ترغیب دانشجویان و استادان به تعریف پایان‌نامه‌­هایی با ظرفیت تجاری سازی و توسعه کارآفرینی و نوآوری است.

نوروزی با تاکید بر اینکه محدودیتی در رشته‌های تحصیلی در این طرح وجود ندارد، تصریح کرد: میزان حمایت مالی از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد واجد شرایط بین ۶ تا ۹ میلیون تومان و دکترا بین ۱۲ تا ۱۸ میلیون تومان است که توسط صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌های همکار در این طرح تا شانزدهم آبان جاری برای معرفی پایان‌نامه‌ها فرصت دارند، خاطرنشان کرد: پس از معرفی پایان‌نامه‌ها، ارزیابی آنها در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بر اساس شاخص‌هایی مانند ظرفیت تجاری سازی انجام می شود.

سرپرست مرکز رشد مقدماتی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: با توجه به بودجه پیش بینی شده حدود ۵۰ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و ۲۰ رساله دکترا که واجد شرایط شناخته شوند در این طرح مورد حمایت مالی قرار می گیرند.

نوروزی اضافه کرد: طرح های برگزیده به شرکت های دانش بنیان و سرمایه گذاران اصفهان نیز برای تجاری سازی و تبدیل ایده به فناوری و ثروت معرفی می شوند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.